Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Openen Handschoenkastje Vespa 125 GTS SS


Asjke

Aanbevolen berichten

Je kan het ook openen, zonder jouw sleutel in contact te plaatsen.. door enkel op je contactslot te drukken.

Dus steeds bij het verlaten van de Vespa, jouw stuur naar links draaien en contactslot vergrendelen.

Anders kan iedereen in jouw handschoenvakje alsook in het bergvak onder het zadel.

Link naar reactie

Altijd op slot en handige bergruimte, ik dacht hier een "werk" sleutels-kit aan te treffen, maar niks gevonden. Zal weldra is ad dealer vragen, bijna 700 km gereden ondertussen.

Al wel een paar keer zomaar stilgevallen (5x), maar steeds weer kunnen starten, plots geen power meer...vreemd.

Link naar reactie

Nieuwe gekocht of occasie?

Heeft uw dealer geen uitleg gegeven bij de aankoop ... kaste opendoen is echt wel basis van de basis he ... man man man ... waar gaat het naar toe met die dealers

Dat sleutelkitje zit rechts naast het slotje van uw kastje .. zo'n vierkant zwart klepje dat je achteruit moet trekken en daarin zit een zakje met sleutels.

Groeten,

Rolf

Link naar reactie

Hallo Rolf,

Nieuw, ha! Daar zit dat dus, heb inderdaad niet veel uitleg gekregen toen ik na veel DIV miserie hem uiteindelijk kon ophalen. Dealer was er niet en mechanieker heeft hem even buitengeduwd, dachten waarschijnlijk dat ik alles al wist van Vespa's ;-)

Algoed dat hier experten rondlopen, die mijn rookie vragen kunnen beantwoorden, keigoed! :)

Hartelijk bedankt!

Asjke.

Link naar reactie
Je kan het ook openen, zonder jouw sleutel in contact te plaatsen.. door enkel op je contactslot te drukken.

Dus steeds bij het verlaten van de Vespa, jouw stuur naar links draaien en contactslot vergrendelen.

Anders kan iedereen in jouw handschoenvakje alsook in het bergvak onder het zadel.

Heu, ik meen me te herinneren dat je de sleutel er niet kunt aftrekken zonder stuur naar links in het slot te zetten. Of heb ik het mis, of misschien is dat nu veranderd, ik had er eentje van 2003?

Link naar reactie
De mijne (300)viel nog niet stil, schijnt dat die 125 wel eens kunnen sputteren bij koude motor... ..

wordt ook gemeld door dealer, 'works as designed'. Eens de motor uit de koude zone is (zie temperatuur, 2e streepje) zou dit probleem weg zijn. Dus na de 1e 100 meter is dat sputteren al weg.

Link naar reactie

Ik doe rustig aan tot de 1000 KM, dan naar dealer voor onderhoud/nazicht, benieuwd wat dit gaat kosten :)

Heb dat sputteren nog maar 5x keer voorgehad, zal het zeker melden, maar hout vasthouden al een paar dagen sputtervrij.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...