Asjke Geplaatst: 3 juli 2012 Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Hallo, Ik krijg dat ding niet open, hoe moet dit juist zonder eea te moeten forceren? Gr, Asjke Link naar reactie
inspiron1 Geplaatst: 3 juli 2012 Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Sleutel. Insteken en dan duw je de sleutel nr voren toe...stuurslot wel ontsluiten Link naar reactie
Asjke Geplaatst: 3 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2012 inspiron1, t'is gelukt! Dikke mercie! Link naar reactie
inspiron1 Geplaatst: 3 juli 2012 Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Ideaal hè zo,een forum Je doet er goed aan om te vragen, beter dan forceren, let wel, met stuurslot in werkt het niet. Er zit ook nog een klepje in uw handschoenentasje om uw zadelslot manueel te bedienen mocht uw batterij defect zijn. Link naar reactie
Asjke Geplaatst: 3 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Absoluut, ik leer hier dingen bij, bedankt alweer voor de extra tip. T'is mijn eerste Vespa, ben dus ne Rookie Link naar reactie
Smurf Geplaatst: 3 juli 2012 Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Je kan het ook openen, zonder jouw sleutel in contact te plaatsen.. door enkel op je contactslot te drukken. Dus steeds bij het verlaten van de Vespa, jouw stuur naar links draaien en contactslot vergrendelen. Anders kan iedereen in jouw handschoenvakje alsook in het bergvak onder het zadel. Link naar reactie
Asjke Geplaatst: 3 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Altijd op slot en handige bergruimte, ik dacht hier een "werk" sleutels-kit aan te treffen, maar niks gevonden. Zal weldra is ad dealer vragen, bijna 700 km gereden ondertussen. Al wel een paar keer zomaar stilgevallen (5x), maar steeds weer kunnen starten, plots geen power meer...vreemd. Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 3 juli 2012 Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Nieuwe gekocht of occasie? Heeft uw dealer geen uitleg gegeven bij de aankoop ... kaste opendoen is echt wel basis van de basis he ... man man man ... waar gaat het naar toe met die dealers Dat sleutelkitje zit rechts naast het slotje van uw kastje .. zo'n vierkant zwart klepje dat je achteruit moet trekken en daarin zit een zakje met sleutels. Groeten, Rolf Link naar reactie
inspiron1 Geplaatst: 3 juli 2012 Delen Geplaatst: 3 juli 2012 De mijne (300)viel nog niet stil, schijnt dat die 125 wel eens kunnen sputteren bij koude motor... .. Link naar reactie
Asjke Geplaatst: 3 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Hallo Rolf, Nieuw, ha! Daar zit dat dus, heb inderdaad niet veel uitleg gekregen toen ik na veel DIV miserie hem uiteindelijk kon ophalen. Dealer was er niet en mechanieker heeft hem even buitengeduwd, dachten waarschijnlijk dat ik alles al wist van Vespa's ;-) Algoed dat hier experten rondlopen, die mijn rookie vragen kunnen beantwoorden, keigoed! Hartelijk bedankt! Asjke. Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 3 juli 2012 Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Je kan het ook openen, zonder jouw sleutel in contact te plaatsen.. door enkel op je contactslot te drukken.Dus steeds bij het verlaten van de Vespa, jouw stuur naar links draaien en contactslot vergrendelen. Anders kan iedereen in jouw handschoenvakje alsook in het bergvak onder het zadel. Heu, ik meen me te herinneren dat je de sleutel er niet kunt aftrekken zonder stuur naar links in het slot te zetten. Of heb ik het mis, of misschien is dat nu veranderd, ik had er eentje van 2003? Link naar reactie
Asjke Geplaatst: 3 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Sleutel kan uit slot, zonder helemaal links te staan in slotstand. Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 3 juli 2012 Delen Geplaatst: 3 juli 2012 Altijd bereid om te helpen. Waar heb je hem gekocht? Groeten, Rolf Link naar reactie
pete Geplaatst: 4 juli 2012 Delen Geplaatst: 4 juli 2012 Zit er geen handleiding bij? Als er geen uitleg is gegeven bij aflevering lijkt dat me wel het minste. Link naar reactie
ePit Geplaatst: 4 juli 2012 Delen Geplaatst: 4 juli 2012 Hier kan je al de manuals vinden: http://manuals.wotmeworry.org.uk/Vespa/GTS125/ Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 4 juli 2012 Delen Geplaatst: 4 juli 2012 boekje lezen doet wonderen Link naar reactie
smoske Geplaatst: 4 juli 2012 Delen Geplaatst: 4 juli 2012 De mijne (300)viel nog niet stil, schijnt dat die 125 wel eens kunnen sputteren bij koude motor... .. wordt ook gemeld door dealer, 'works as designed'. Eens de motor uit de koude zone is (zie temperatuur, 2e streepje) zou dit probleem weg zijn. Dus na de 1e 100 meter is dat sputteren al weg. Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 4 juli 2012 Delen Geplaatst: 4 juli 2012 Zie dat je hem maar goed rodeert Link naar reactie
Asjke Geplaatst: 4 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2012 Ik doe rustig aan tot de 1000 KM, dan naar dealer voor onderhoud/nazicht, benieuwd wat dit gaat kosten Heb dat sputteren nog maar 5x keer voorgehad, zal het zeker melden, maar hout vasthouden al een paar dagen sputtervrij. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.