Ga naar inhoud
Vespaforum.be

witte banden vespa px


Noémie

Aanbevolen berichten

dag allemaal,

Ik heb na al jullie commentaren nagedacht over mijn aankoop en ik denk dat een oude vespa aankopen als eerste vespa, niet echt verstandig is.

Weliswaar met pijn in het hart want sommigen onder jullie zijn met fantastische projecten bezig. Helaas bezit ik niet het geduld noch het talent om zelf aan zo'n oldie

te prullen en primeert voor mij het ongestoord kunnen rondbollen.

Bijgevolg heb ik een consensus gemaakt voor mezelf en vroeg ik me af of je nieuwe px'en kan pimpen? Zijn er witte banden te krijgen voor een nieuwe? En kan je dat zadel

eraf halen en vervangen door zo eentje als bij de vespa vbb? Of gaat het dan een heel dure zaak worden en moet ik me gewoon definitief neerleggen bij het feit dat een nieuwe er nooit zo goed

zal uitzien als een oude?

dank jullie wel voor alle hulp!

groeten

Noémie

Link naar reactie

Als je een nieuwe PX/LML bij een dealer haalt kan die gelijk de aanpassingen die je wenst voor je doen.

Die buddy + single seat combi is er ook voor de PX:

images?q=tbn:ANd9GcSXydP_UQGbdkCun5x4RcWa_kTvJWUO0bndTURGdv-TE4QTGUmDN94jWAqySgimages?q=tbn:ANd9GcQnptGd6fdjY1D9alI0T2_mnacuFSoK9VNzuv-hapid0quArO3sNlnuMgpbmwimages?q=tbn:ANd9GcR5v2lPzGVyhj9Y7H4nu__NoOuWK-UVeLPxeg9NEMtAc8tVcz8Ljh-7TTjk

Stickers, chrome en bling moet je wel doorheen leren kijken, hoor...

Link naar reactie

@ MR 160: dankjewel je bent een ontzettende hulp geweest! Ik vraag het hem gelijk. Nu twijfel ik alleen nog tussen een px en een lml. Wat zou jij me aanraden?

@ arti-bella: Curry of niet, een zadel is een zadel. Ik kan het niet helpen, blijkbaar vind ik de grootste rommel er het beste uitzien. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik er niks van ken :)

Link naar reactie
Al eens naar de Neco 'Vespa lookalike' gekeken?

Alléjong, da meende nie, zo ne rommel en nog veel meer nadat ik ze heb mogen "betasten".

Verder leuke informatie! Noémie raakt er wel uit. Anders eens contact opnemen met LENE, zij heeft ook het een en 't ander veranderd aan haar PX.

LML of Vespa zal wel 't zelfde rijden, voor alle uiteenlopende meningen moet je maar eens de zoekfunctie gebruiken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...