Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Px blok setup


arti-bella

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een px-blokje dat ik onder handen ga nemen ( lees reviseren) Nu vraag ik mij af buiten het zetten van een elektronische ontsteking want deze is nog met vis-platines omdat het een 1 reeks is. Wat een goede toursetup is met die extra punch.

Wat raden jullie aan?

Met vriendelijke groet

Link naar reactie

nu snap ik er niks meer van... Gij als toptuner hebt hier op da forum al massa's setups gegeven, en nu vraagde zelf ene :D

Link naar reactie

Ik vraag de mening van personen die ervaring hebben met een goede setup. Mag dat niet?

Ik ben geen toptuner, dus dat mag je laten vallen. Setups heb ik vooral gegeven voor smallframe en die setup was telkens hetzelfde :) 130 polini 24mm carbu en polini pijpje net zoals jij, belfastjohn,...

Link naar reactie

AH sorry :) Het gaat om een 125cc van de eerste serie px. Is dus met vis platinés 12v circuit, deze ga ik sowieso al vervangen met een volledig elektronische ontsteking. OP het eerste zicht zit er op dit blok een 150cc op merk onbekend ( kop sta RAMP op) carbu 20.20 , achterste bourage is lek. Voor de rest ziet het er nog heel goed uit. Maar ligt nog niet volledig open. Alleen nog maar zitten opkuisen.

Link naar reactie

Ik dacht dat de Pinasco voor 200cc als 1 van de weinig upgrades plug-'n-play was.

We hebben de scoot nog niet rijdend, maar de verwachtingen zijn hoog gespannen :P

Hij heeft naast wat jij hebt een race-krukas gestoken, en een SIP-road ipv een omgelaste T5.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...