arti-bella Geplaatst: 17 juni 2012 Delen Geplaatst: 17 juni 2012 Sinds kort heb ik een px-blokje dat ik onder handen ga nemen ( lees reviseren) Nu vraag ik mij af buiten het zetten van een elektronische ontsteking want deze is nog met vis-platines omdat het een 1 reeks is. Wat een goede toursetup is met die extra punch. Wat raden jullie aan? Met vriendelijke groet Link naar reactie
cee Geplaatst: 17 juni 2012 Delen Geplaatst: 17 juni 2012 nu snap ik er niks meer van... Gij als toptuner hebt hier op da forum al massa's setups gegeven, en nu vraagde zelf ene Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 17 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2012 Ik vraag de mening van personen die ervaring hebben met een goede setup. Mag dat niet? Ik ben geen toptuner, dus dat mag je laten vallen. Setups heb ik vooral gegeven voor smallframe en die setup was telkens hetzelfde 130 polini 24mm carbu en polini pijpje net zoals jij, belfastjohn,... Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 17 juni 2012 Delen Geplaatst: 17 juni 2012 Je vergeet een belangrijk stukje info: een 80, 125/150 of 200 blokje? Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 17 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2012 AH sorry Het gaat om een 125cc van de eerste serie px. Is dus met vis platinés 12v circuit, deze ga ik sowieso al vervangen met een volledig elektronische ontsteking. OP het eerste zicht zit er op dit blok een 150cc op merk onbekend ( kop sta RAMP op) carbu 20.20 , achterste bourage is lek. Voor de rest ziet het er nog heel goed uit. Maar ligt nog niet volledig open. Alleen nog maar zitten opkuisen. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 18 juni 2012 Delen Geplaatst: 18 juni 2012 de Tuning Kit POLINI Sport 177cc van SIP zou naar verluid een prima kit zijn ? http://www.sip-scootershop.com/en/products/tuning+kit+polini+sport+177cc+_10102000 Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 18 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2012 Heb er ook al aan gedacht Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 18 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2012 Maar dan wel die voor px want das die voor vnb enzo Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 23 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2012 Uiteindelijk na lange periode van compromis te sluiten ivm met setup heb ik gekozen om 177 pinasco alu te gaan met 24mm carbu, elektronische ontsteking, verstevigde koppeling, t5 omgelaste uitlaat en de rest van een revisie Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 23 juni 2012 Delen Geplaatst: 23 juni 2012 Maat van me heeft die setup. Bij die pinasco zul je wel wat moeten dremelen voor betere prestaties: Dikke kans dat de buitenkant wat alu nodig heeft, tenzij je niet te diep dremelt... Ook de boostpoort en de inlaat heeft ie bijgewerkt: http://gallery.vespresso.nl/Thoas/p150x/177?page=4 Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 23 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2012 En ik dacht altijd dat een pinasco cilinder plug and play was Maar goed dat komt dan ook in orde Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 de gietijzeren-versie tegenwoordig wel. Die hebben ze blijkbaar herwerkt... Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2012 @mr160: Hoe bevalt die setup hem? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Ik dacht dat de Pinasco voor 200cc als 1 van de weinig upgrades plug-'n-play was. We hebben de scoot nog niet rijdend, maar de verwachtingen zijn hoog gespannen Hij heeft naast wat jij hebt een race-krukas gestoken, en een SIP-road ipv een omgelaste T5. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Race-krukas overweeg ik nog. Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 ik heb de gietijzeren versie, die was plug & play Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 25 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Ik zou de alu versie nemen omdat deze misschien iets beter is voor de betrouwbaarheid, wat denken jullie ervan? Link naar reactie
cee Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 betrouwbaar = Std px125 blok! Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 setup= 177DR 24 carbu si Sip road Elektronische ontsteking versterkte koppeling standaard krukas Link naar reactie
nero Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 't Verstand komt met de jaren zegt men, maar bij u is't met de dagen... Toch niet vergeten om je tandwielen aan te passen, 125 > 177cc is nogal veel zonder aanpassingen, tenzij je graag de kasseistenen uit de straat rijdt. Groetjes, nero. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 px vertanding erin met 22 tands en op 10 inch he Groetjes arti Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.