Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Oldtimer nummerplaat gezocht


Jenswauters

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Een tijdje geleden heb ik een vespa special opgeknapt en sinds enige tijd ben ik op zoek naar een oude nummerplaat hiervoor.

Is er soms iemand dat een oude, originele nummerplaat voor vespa verkoopt ? Gelieve me dan iets te laten weten aub.

Alvast bedankt, Jens Wauters.

Link naar reactie

Zal heel moeilijk zijn, oude nummerplaten moeten terug binnen worden gestuurd. Het is trouwens strafbaar om met een niet geldige nummerplaat rond te rijden, ook op een 50cc'ken.

Probeer anders een oude fietsplaats te scoren. Als je niet te ver van Edingen woont mag je er eentje komen afhalen.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Das graaf 2 dagen oept forum , om raad vragen , en dan die raad ( zeker als die van Nero komt)direkt afkraken ... .

Ik kan hier alleen dees op zeggen , ge weet toch waar ge aan begonnen zijt ... ...

Link naar reactie

Die bedoelt dat niet slecht hé, zie smilie... hij zal dat ook wel weten dat dit niet mag. Hij vraagt gewoon een oud nummerplaatje... zijn vraag was ook niet of dit wel of niet is toegelaten...

Ik heb er in ieder geval geen, heb tot mijn spijt mijn ouwe helaas ook moeten opsturen, en ik probeer wel wat de wetten te volgen ;-)) alléé soms toch :-))

Link naar reactie

Had je repost (na 2 maal gelezen te hebben) ook niet als negatief ervaren, exuses zijn dus helemaal niet nodig.

Ik wilde je ook alleen waarschuwen dat er mogelijk zware boetes en misschien inbeslagname van je voertuig kan volgen bij een politiecontrole.

Best ga je eens langs bij een politiebureau om te vragen of dit wel kan.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Ik woon in een klein dorpje waar iedereen, iedereen kent . Ik weet dus goed wat ik wil een waar ik aan begin. Bedankt voor de moeite maar ik zoek een echte vespa nr plaat :)

Waar is dat dorpje? Daar wil ik ook wonen, dat moet het paradijs zijn waar alles nog mag en de wetten met een korrelke zout worden genomen, heerlijk moet dat zijn... daar hebben jullie zeker nog zo'n oude wijkagent die samen een pint gaat drinken op café ;-)) Ofwel is dat bachten de kupe, of ergens in Waals Brabant ;-))

Link naar reactie

1 vraagje hoe weet je dat het echte vespa plaat is da moet je mij eens uitleggen ????

en ja ik heb er eentje maar die doe ik ni weg ;-)

de sam heeft er soms wel uit italie liggen denk ik

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...