Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Geld nodig??


Aanbevolen berichten

ik snap niet wat het probleem is, als je in orde bent heb je niets te vrezen.

het zou mij verwonderen als ze elke vespa met een ander uitlaatje geld uit de zak gaan kloppen.

zijn je papieren in orde, heb je een rijbewijs en werkt je scoot deftig, dat zou je van jezelf al moeten hebben.

ik zie wel een voordeel dat ze die 16-18 jarige met hun tuningscooter zonder lichten van de weg gaan halen.

Link naar reactie
ik snap niet wat het probleem is, als je in orde bent heb je niets te vrezen.

het zou mij verwonderen als ze elke vespa met een ander uitlaatje geld uit de zak gaan kloppen.

zijn je papieren in orde, heb je een rijbewijs en werkt je scoot deftig, dat zou je van jezelf al moeten hebben.

ik zie wel een voordeel dat ze die 16-18 jarige met hun tuningscooter zonder lichten van de weg gaan halen.

je geeft af op de 16-18jarige met een tuningscooter, maar in een ander topi zeg je dan dat je een malossi kit laat steken?

Link naar reactie

je hebt tuning en tuning.

mij scoot blijft wel perfect voorzien van lichten, pinkers, spiegels en al dat je nodig hebt om veilig door het verkeer te gaan.

je snapt goed wat ik bedoel, als je savonds met je auto op de baan rijd en alles dicht moet gooien omdat er 1tje tegen 45 over de baan rijd zonder verlichting. das geen tuning meer, das gevaarlijk voor medeweggebruikers.

dat ik een 209cc steek daar ondervind niemand last van.

Link naar reactie
dat ik een 209cc steek daar ondervind niemand last van.

Alleen die "tuners" die zonder licht maar wel tegen wettelijke snelheid over de baan "razen" en af en toe zeker een getunede kleine of een oudje die het wagen de straat over te steken zonder verlichting...

Als je problemen hebt met het remmen voor "obstakels" die zich op de weg bevinden heeft dit misscien meer te maken met je rijstijl dan met die 16-jarige tuners.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

sorry nero, maar mensen die weten waar ik woon (gerhagen tessenderlo, allemaal bospaden, smal, geen verlichting)

weten hier dat het een serieus risico is om hier zonder licht rond te rijden. en toch zijn er die het proberen.

als ik met mijn wagen de bocht om kom, en er rijd op datzelfde ogenblik iemand vlak voor zonder lichten, dan is het niet ik die in fout is.

en jammer genoeg raas ik niet met mijn vespa, als je mijn andere topics leest zie je heel duidelijk dat ik het niet doe om een hogere topsnelheid te halen, maar op de grotere wegen sneller mee te kunnen met het verkeer.

grts

Link naar reactie

Een paar weken geleden was het in Hasselt al van da... controle op 'hoge' schoenen en handschoenen.

We zullen maar vroeger vertrekken naar de 'limburgse' ritjes zeker ;-)

Link naar reactie
hebben ze gekeken of het echte motorkleding was? want ik dacht dat je hoge schoenen en een jas moest hebben, maar dat het niet uit maakt of het echte bescherming bood?

Moet niet echt motorkledij zijn , ne pyjama (met lange pijpen) is bij wijze van spreken ook al goed. Zie andere topic's hierover :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...