Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Code 37


knifeman

Aanbevolen berichten

Yep, is de onze. In de derde serie gaat die ook een paar keer in het beeld passeren.

Hebben nu een BV (Bekende Vespa) in huis ;-)

Mijn naam en het logo van onze club kwam ook in de aftiteling, maar je moest wel helemaal tot het einde blijven zien ;-)

Link naar reactie

Die PX hebben ze gebruikt in de eerste en de tweede serie, maar omdat de eigenaar daar een klein ongeval heeft mee gehad en nog steeds niet hersteld had, kwamen ze bij onze club terecht en ze zochten dus een oud model, maar mocht geen wit, grijs of zwarte tinten in voorkomen. En ik had dan foto's doorgestuurd van de GL en de VBB en de regisseur vond de VBB het beste.

Heb 4x naar de opnames moeten gaan voor de film, waarvan één van 21u tot 5u30.

Voor de 3e serie ben ik 3x moeten gaan, maar dan hebben ze er niet meer mee gereden, die moest daar enkel staan.

Heb mij wel een kreupel gelachen met Marc (de acteur die Charles speelt), heb die moeten leren rijden en die heeft zich nu ook een LX aangeschaft. Hij vroeg toen aan mij wat het beste zou zijn voor hem.

Schakelen kan hij niet en hij is maar 1m60 groot, dus een GTS was te groot voor hem.

Was een toffe ploeg van die opnames.

Link naar reactie

is alles correct verlopen volgens afspraken en betaling?

Ik moet niet weten hoeveel maar het is leuk te weten of gemaakte afspraken worden nagekomen voor zulke acties.

Ik heb in het verleden een scooter geleverd voor 5-tv en dat is in ieder geval netjes verlopen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...