Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mod 's


Gas geven

Aanbevolen berichten

Volgens mijn bescheiden mening kun je MOD's onder één noemer plaatsen: het zijn allemaal freek's op gebied van kleding en muziek.

Scooters zijn slechts een mogelijk onderdeel van het geheel.

Men kan ook niet "MOD" worden, dat ben je door karakter en niet het aantal spiegels en/of lampen op je scooter.

Dit maakt dat de MOD-gemeenschap relatief gesloten is, je wordt niet gemakkelijk als één van hen beschouwd.

Persoonlijk vind ik de meeste MOD's wel toffe gasten en gastinnen maar hun wereld is net iets te eng(denkend) om mij er echt goed in te voelen. Dit geldt trouwens ook voor de rock, de schlagers, de links of de groene scéne, ik zou teveel de "grijze" ruimtes missen die de verschillende groepen verbinden of scheiden.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Komt gewoon in maart naar de scooter beurs in Antwerpen ,het thema dees jaar is MOD's .En komt dan ineens efkes langs de stand van de Soul Cruisers Mod Scooter Club.

And by the way , nie elke mod heeft ne scooter , scooters is enkel een onderdeel van iets dat zoveel facetten heeft dat ge onmogelijk efkes rap kunt uitleggen .

Link naar reactie

Een paar , maar om veiligheids redenen kan ik u deze niet aanwijzen .Ze zijn nogal gevaarlijk...

Soms moet ge de mensen hun profiel fotokes eens goe bekijken ,kan zijn dat er daar ne hint in zit...

Ge kent er echt niks van he ,nie waar.

Link naar reactie

dieje linkse op de PX...ik weet't toch niet zulle..daar hangt precies reclame van de Quick op;-))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...