Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vraag verschil tussen lml en vespa


stefanpeeters2

Aanbevolen berichten

Dat is nu eens een slecht idee. Ik heb al meerdere LML's onder handen genomen en de afwerking en kwaliteit van gebruikte onderdelen is naar mijn gevoel in vergelijking met Piaggio toch maar ondermaats. Maar tja, ieder zijn goesting hé. En ja, veel onderdelen van de PX'en komen ook grotendeels uit andere landen, maar de afwerking heeft wel betere en hogere standaardnormen dan bij een LML. And that is a fact!

Link naar reactie

@Erix Nu weet ik uit goede en meerdere ,lees proffesionele bronnen dat de Px evenveel problemen

heeft als de LML and that is also a fact!Als je over afwerking van de carrosserie en zadel en kilometriek etc. hebt ben ik met je akkoord maar niet op motorisch gebied. Bij mijn bescheiden

weten is de LML ook eerder uitgekomen met de reed valve dan de PX.

Grtjs

Marc

Link naar reactie

Ik zeg toch nergens iets over het motorblok? Dzjjeeee, begrijpend lezen is precies wel een enorm probleem voor sommige. :-(

Eb jij hebt het over bronnen (al dan niet prof.), ik heb het over eigen ondervinding. Van horen zeggen, zo zijn er hier wel meer, maar zelf iets kennen/weten, ho maar!

Link naar reactie

Mijn (ex-)PX uit 2007 was zeer slecht afgewerkt, motorische mankementen, tranen in de lak, vijzen half z'n gat aangedraaid, lostrillende spiegels en ga zo maar door. Er stond wel "Vespa" op, dat wel, voor de rest dikke miserie. Noch de dealer noch Piaggio bleek in staat het op te lossen laat staan geïnteresseerd om de klant te helpen. And that's also a fact.

Link naar reactie
Whatever. Met ons gezever, is die mens ook nie gediend.

Zand erover?

Waarover? Over de LML of over de PX ? ;-)

Nee, serieus, 'die mens' is al lang verdwenen tijdens onze discussies.

Mocht hij het toch nog lezen: Mocht je nog twijfelen, eens een babbelke doen met een dealer die de 2 doet lijkt me het beste. Die zal het meeste ervaring hebben en de pro's/contra's kunnen uitleggen. Coopman in Brugge is er bvb zo eentje.

Link naar reactie
Mijn (ex-)PX uit 2007 was zeer slecht afgewerkt, motorische mankementen, tranen in de lak, vijzen half z'n gat aangedraaid, lostrillende spiegels en ga zo maar door. Er stond wel "Vespa" op, dat wel, voor de rest dikke miserie. Noch de dealer noch Piaggio bleek in staat het op te lossen laat staan geïnteresseerd om de klant te helpen. And that's also a fact.

mijn ex-Px van 2007 had ook heel slechte lak, had een kapotte borage na 500km, roeste aan de vloerplaat alsof het een zeeschip was dat al een jaar ronddobberde,...

al dit werd vervangen of opgelost door de dealer en Piaggio. Herspoten, borages vervangen, roestbehandeling gekregen bij het herspuiten. kortom het kan ook anders!! and that's also a fact...

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...