Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alweer ne slimme


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Wat een gezever , weet iemand wat deze wagen kost ? die boete,daar zal hij waarschijnlijk eens mee lachen , en als je zo veel geld betaald voor een auto ,dan kan een rijverbod ook niet veel kwaad , misschien gebruikt hij wel de chaffeur van het bedrijf van pappa om overal te gaan feesten , allee ik weet het zeker dat hij dat gaat doen als hij rijverbod krijgt.

Link naar reactie

Hahaha wat een sukkel! Je hoort ook aan z'n commentaar dat het gewoon een stomme l*l is. Ik gun het hem van harte, dat ze z'n auto maar in beslag nemen of zo. Fail in't kwadraat!

Ik hoop dat z'n vrienden hem gisteravond op cafƩ gisteravond allemaal keihard uitgelachen hebben. Da's nog het mooiste van al. Geld heeft hij genoeg, die boete doet hem wss niet veel, maar z'n hele eer en z'n imago, het feit dat hij voortaan als een lompe dombo door het leven moet terwijl hij zich waarschijnlijk tot nu, heel wat meende, is nog het mooiste van alles.

Link naar reactie

Kunnen ze die wel iets doen? Moet een snelheidsmeting niet met een geijkte snelheidsmeter gebeuren?

Iemand met geld voor zo een auto zal dan ook wel geld hebben voor een goede advocaat of zelfs meerde advocaten.

Dus mijn concusie,ik vrees er weer voor dat ze hem iets gaan kunnen doen .

Link naar reactie
Kunnen ze die wel iets doen? Moet een snelheidsmeting niet met een geijkte snelheidsmeter gebeuren?

Iemand met geld voor zo een auto zal dan ook wel geld hebben voor een goede advocaat of zelfs meerde advocaten.

Dus mijn concusie,ik vrees er weer voor dat ze hem iets gaan kunnen doen .

Daar acht ik ook al aan ja.

Link naar reactie
Ruikt hier een beetje naar jaloezie...

Bwoah, voor een ritje misschien wel, niet als eigenaar. Meer dan hetgeen ik nu heb moet het niet echt worden, na een bijna homejacking waarbij onze auto van de oprit werd geplukt (gelukkig vonden ze de sleutels voor ze aan ons bed stonden) hebben wij (en vooral mijn vrouw) nog steeds schrik bij verdachte geluiden 's nachts of is er altijd discussie bij de keuze van een auto omwille van al dan niet te 'chique' of 'te gegeerd voor dieven' zijn.

Link naar reactie

Rijk moet men niet zijn om met een AM te rijden Alleen een goede omzet maken en de wagen inschrijven als bedrijfsvoertuig, evenals de rijbelasting en boetes inbrengen als "bedrijfsonkosten".

En ondertussen kan de werkman zijn laatste spaarcenten afgeven om het land te redden van het failliet.

Op het schavot ermee!!! :)))))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...