Ga naar inhoud
Vespaforum.be

geflitst


guzzike

Aanbevolen berichten

8 dagen rijverbod en ongeveer 300 euro boete , wel wa gedult hebben zal +- 1jaar duren voor ge antwoord krijgt op uw verstuurde ingevult formulier,dan moet ge nog voorkomen voor de rechtbank,en dan gaat ge weten hoeveel het kost ,ik ben al een jaar na uitspraak en heb mijn boete tot op heden nog niet gekregen,mijn rijverbod heb ik wel al uitgezeten , ik ben geflitst aan 82 waar ge 50 mocht.

Link naar reactie

Voila Guzzike, daarom zijn er regels in het leven geroepen. Vroeger bestond 50km per uur niet, maar door sommige snelheidsmaniakken is de 50km/u in het leven geroepen. En waarschijnlijk reed je alleen op die baan? Zodat je volgens uw post in een ander topic niemand kwaad kon doen?

Succes met je boete.

Link naar reactie
ik zal ze met plezier betalen, heb er voldoende lol aan gehad en de regels zal ik met ne glimlag blijven overtreden, zal der voor zorgen dat ze het nie meer zien

Proficiat! Is echt wel een mentaliteit waar je fier op mag zijn ! (en dat ben je blijkbaar ook nog...)

Link naar reactie
ben weer ne keer geflitst in gent,nu aan 87 waar je 50 mag ben benieuwd wat het nu kosten,met mijne plastieken gtc 300 super ist moeilijk aan 50 te blijven als er plaats is

Moehahahaha!! Aan de regeltjes houden, dan gebeurt dat niet ;)

't Is nog te hopen dat op de foto niet te zien is dat je enkel een tijgerstring aanhad ipv botinnen en ene lange broek met handschoenen..

Link naar reactie

precies of iedereen hier altijd volgens de regels rondrijd met zijn scooter ,(bende geiteneukers),ge zijt precies allemaal heiliger of de paus,ik had het voor toen ik eens alles opentrok om mijn bougie daarna te controleren ,gelukkig remde ik een 50 meter voor de flitspaal ,maar dacht dat die enkel flitste bij het doorrijden van het rood licht.

dus stop met hier uw mening te geven over het te snel rijden ,bij mij was het op de ring rond gent ,2x2 rijvakken en aan de rechterkant een spoorweg , rij daar eens 80 ,het valt zelfs niet op in het verkeer.

ik wil maar zeggen dat het je gewoon soms eens tegenzit, en daar volg je de gevolgen dan ook van zonder te zagen .

pfffff

Link naar reactie
precies of iedereen hier altijd volgens de regels rondrijd met zijn scooter ,(bende geiteneukers),ge zijt precies allemaal heiliger of de paus,

Amai Vespadiverso, ge krijgt hier nogal complimenten. :)))

@Raf: niemand hier is heiliger dan de paus (hoop ik), ben dit jaar al 2 maal geflitst (gelukkig geen zware overtreding). Heb beide overtredingen betaald, zij het niet met de glimlach. En eigenlijk heb ik er ook geen lol aan beleefd, alleen ne keer goe gevloekt!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

staat mij ook nog te wachte nero ne keer goe vloeken,kweet het is verloren geld, zal proberen om het niet meer voor te hebben,maar ja soms heeft ne mens eens pech onderweg,ben der nie fier over zoals de meeste hier denken,maar als je al een kremineel bent als je eens 87 rijdt jawade, dan vind ik het heel erg

Link naar reactie

@nero , ik viseer hier niemand persoonlijk en al zeker johnny niet .want ze hebben eigenlijk wel gelijk , maar soms en dat moeten we allemaal bekennen rijden we eens te vlug,en betalen doet niemand met de glimlach , maar als je weet dat je fout bent ,betaald het iets gemakkelijker.

Link naar reactie

Ik heb da ook voor, als ik met de auto rij hou ik me min of meer aan de snelheid regels.

Met de scoot daarentegen rij meestal rapper dan de toegestane snelheid. Maar da zijn banen waar ze de

snelheid echt belachelijk laag zetten. En ook omdat ik nie echt op de km teller kijk en meer naar het geluid

van de motor luister:)))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...