Ga naar inhoud
Vespaforum.be

geflitst


guzzike

Aanbevolen berichten

Ik heb da ook voor, als ik met de auto rij hou ik me min of meer aan de snelheid regels.

Met de scoot daarentegen rij meestal rapper dan de toegestane snelheid. Maar da zijn banen waar ze de

snelheid echt belachelijk laag zetten. En ook omdat ik nie echt op de km teller kijk en meer naar het geluid

van de motor luister:)))

toch iemand die begrijpt waar ik het over heb,ben vandaag zondag naar oosterzele geweest,ik word gewaar waar ik 70 mag ist goe te doen waar het 50 is zeer goed opletten anders ist weer van dat,nu altijd gpc op staan en die verwittigd wel als ik te snel ga,kan het niet met auto vegelijken want heb er geen,doe alles met de vespa

Link naar reactie

Ik hoop voor u dat ge der goedkoop vanaf komt guzzike,kheb er ook pas 1 aangekregen uit Duitsland 61 waar ik 50 mocht kost 25 euro. Tegenwoordig moet ge constant met uwe neus op de km teller rijden ,het verkeer in't oog houden is bijzaak

Link naar reactie
Ik hoop voor u dat ge der goedkoop vanaf komt guzzike,kheb er ook pas 1 aangekregen uit Duitsland 61 waar ik 50 mocht kost 25 euro. Tegenwoordig moet ge constant met uwe neus op de km teller rijden ,het verkeer in't oog houden is bijzaak

duitsers zijn goedkoper den in belgie , bij ons kost dat 50 eurokes groetjes

Link naar reactie

't Jah, het verstrengt allemaal (financiƫel misschien niet maar zeker met dat rijverbod). Ik herinner nog mijn eerste boete 18 jaar geleden, ook 87 waar ik 50 mocht: 8500 bef boete. Gelukkig zonder iets van rijverbod. Had mijn rijbewijs nog maar net. Sindsdien zijn mijn boetes nooit meer zo hoog geweest.

Link naar reactie
Ik hoop voor u dat ge der goedkoop vanaf komt guzzike,kheb er ook pas 1 aangekregen uit Duitsland 61 waar ik 50 mocht kost 25 euro. Tegenwoordig moet ge constant met uwe neus op de km teller rijden ,het verkeer in't oog houden is bijzaak

duitsers zijn goedkoper den in belgie , bij ons kost dat 50 eurokes groetjes

ja hier moeten ze in alles kunnen overdrijven

Link naar reactie

heb mijn laatste moto vekocht om dat ik vond dat ik er te snel mee reed,was ne honda vtx1300, ben der nooit mee geflitst, nu met den vespa ist al den tweede keer , maar den eerste keer dat het een zware overtreding is,zal wat beter moeten opletten,we zien wel,heb alleen motorijbewijs dus moet wat opletten anders ist helemaal gedaan

Link naar reactie
heb mijn laatste moto vekocht om dat ik vond dat ik er te snel mee reed,was ne honda vtx1300, ben der nooit mee geflitst, nu met den vespa ist al den tweede keer , maar den eerste keer dat het een zware overtreding is,zal wat beter moeten opletten,we zien wel,heb alleen motorijbewijs dus moet wat opletten anders ist helemaal gedaan

Oppassen maat, Als ze je rijbewijs intrekken voor een bepaalde tijd is da voor alles: moto, auto, camion, ... .

Van droog gesproken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...