David v Geplaatst: 20 oktober 2011 Delen Geplaatst: 20 oktober 2011 Ik heb dit onderwerp aangemaakt om hier mijn vragen te stellen en niet telkens een nieuwe aan te moeten maken! En laat ik maar beginnen met de eerste vragen, - whitewalls? Worden ze snel lelijk,vies? - ik zou graag een schokbreker willen waarbij de veer te zien is bij mijn Vespa 50 specia(aan de voorkant)l , kan dat? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 20 oktober 2011 Delen Geplaatst: 20 oktober 2011 - ja - ja simpel! Link naar reactie
David v Geplaatst: 20 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2011 Oké , Dan worden het geen whitewalls. (haha) En hoe krijg je dat voor elkaar met de vering? Link naar reactie
David v Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2011 iemand die mij kan vertellen hoe dat met de vering kan?? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 1 november 2011 Delen Geplaatst: 1 november 2011 Sport voor veertje bestellen bij SIP? Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 2 november 2011 Delen Geplaatst: 2 november 2011 inderdaad, eentje bestellen bij sip Link naar reactie
David v Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2011 oke , denk dat ik dat maar moet gaan doen dan! ik ben van plan er een beetje een racer look van te maken , dus met banden met witte letters & rode veringen etc. en kan kom ik bij de volgende vraag over een uitlaat! : - kan er een sportuitlaat onder gezet worden( met de bocht van de oude ) - ik wil dat hij sneller optrekt ... iemand tips? (niet opgevoerd ivm. rollerbank etc.) Link naar reactie
Pietjah Geplaatst: 3 november 2011 Delen Geplaatst: 3 november 2011 - ja er kan een sportuitlaat onder komen, of je de bocht kan herbruiken hangt af van welk type uitlaat je koopt. - Met een dr50 cilinderkitje met aangepaste sproeiers en een sito banaan uitlaatje bol je rond de 53-54km/h. Groetjes, Pieter Link naar reactie
David v Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2011 Ik zou graag een yasuni of giannelli eronder willen...(terugloop noem je die toch?) Kan dat? En zo ja , zou dat verschil brengen snelheid en zou hij sneller optrekken? Link naar reactie
nero Geplaatst: 4 november 2011 Delen Geplaatst: 4 november 2011 Met een Jannetto- uitlaat roep je van ver op de flikken: "zet de rollen maar gereed, kom eraan!!". Een sportuitlaat maakt altijd meer lawaai dan een standaardpot, als je niet op de rollen wilt, hou het bij de gewone. Groetjes, nero. Link naar reactie
David v Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2011 Ja dat is inderdaad ook wel waar , maar de bedoeling was meer om er wel zon uitlaat op te zetten voor de "racer look" en hem gewoon de toegestane snelheid te laten lopen, is dat wel mogelijk? Want de originele uitlaat ziet er naar mijn idee ziet super sportief/race uit. Link naar reactie
David v Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2011 Even over nagedacht en er achtergekomen dat het wel klopt... Heb namelijk geen zin in de flikken , Maar ik heb een uitlaat die er op zat -> zon banaan... Als ik die er wel op wil , wat moet ik daar dan aan doen? Of is hij na 30 jaar nog gewoon goed? Wol wat erinzit enzo? Link naar reactie
nero Geplaatst: 5 november 2011 Delen Geplaatst: 5 november 2011 Zo'n banaan is ook al niet meer de originele uitlaat. Ik zou gewoon nakijken wat je topsnelheid is. Als de vespa ongeveer 45km/u rijdt laat je hem gewoon zitten, haalt hij die snelheid niet kan je opteren voor een nieuwe (originele) uitlaat of een expantieuitlaatje. Vroeger werden uitlaten die vol roet zaten uitgebrand, maar veiliger (en voor de prijs hoef je het niet te laten) is een nieuwe uitlaat aan te schaffen als hij vol roet zit of serieus begint te roesten (gaten). Groetjes, nero. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 6 november 2011 Delen Geplaatst: 6 november 2011 16 16 mm carbu 50dr cilinder en origineel uitlaatje zullen al resulteren in 50 km per uur en mooi trekken Link naar reactie
David v Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2011 Volgende vraag! Ik heb een nieuwe neus besteld omdat deze er niet op zat... Nu kwam hij binnen zonder schroeven... Iemand die mij de maat etc. Van de 2 schroeven kan vertellen?? Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 8 december 2011 Delen Geplaatst: 8 december 2011 Kijk op sipscootershop daar vind je ze en de maat enzo Link naar reactie
David v Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Volgende vraag! Km teller , kan ik die terug zetten? Dus de cijfers terug naar nul? Link naar reactie
bardi Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Ja dat kan, gewoon achteruit rijden... Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Das vet illegaal enzo, weet je. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 8 januari 2012 Delen Geplaatst: 8 januari 2012 Waarom zouje de cijfers naar nul zetten heeft juist zijn charme of koop een nieuwe. Link naar reactie
David v Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2012 @ mr160 : illigaal? Dus als je een tweedehands koopt met 1000 km erop , dan mag je niet terugzetten?? En als je een nieuwe koopt dan staanmze ook al op nul... Alleen dan kost het wat meer centen... @ arti-bella : tja charme ... Dat zou het wel hebben als hij nog op die van mij zat... Maar helaas was dat niet het geval.. Dus kan ik of voor 80 euro eentje nieuw of voor ong 20 euro 2e hands... (kan het dus wel ?? Cijfers terug naar nul??) Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 9 januari 2012 Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Je kan cijfers terug naar nul zetten door een stukje kabel te nemen van een kmtellerkabel die vast te maken met je boormachine en dan die kabel in je teller te steken. Normaal doe je dit om te testen of een teller nog gaat maar je kan altijd eens proberen met hem in achteruit te zetten. Kzou zeggen veel succes Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 9 januari 2012 Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Je kan cijfers terug naar nul zetten door een stukje kabel te nemen van een kmtellerkabel die vast te maken met je boormachine en dan die kabel in je teller te steken. Normaal doe je dit om te testen of een teller nog gaat maar je kan altijd eens proberen met hem in achteruit te zetten. Kzou zeggen veel succes duurt wel verschrikkelijk lang, ben ook bezig daarmee Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 9 januari 2012 Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Ik persoonlijk zou hem nooit terugdraaien maarja iedereen doet wat hij wil bij mijn resto is het ook nog de originele kmteller maar ik laat die staan op zijn 7000 en een 'kauwgom' xd) Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 9 januari 2012 Delen Geplaatst: 9 januari 2012 heb het opgegeven met terugdraaien, kan blijven staan zoals hij is Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.