Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Opendeurdag Lambrettafinder!!! Nieuwe winkel, nieuwe lokatie!!!


lambrettafinder

Aanbevolen berichten

@Stefpa, Den deugniet ken ik, ik ga daar soms een pint drinken als ik gaan bollen, meestal zaterdags.

@Knifman, merciekes voor de route, ga die morgen eens voorstellen aan mijne kamaraad.

Is goe weer vandaag, effkes wakker worden, was redelijk zwaar gisteren, en dan ...bollen.

Grtjs

Makke

Link naar reactie

@knifeman, mercikes voor de info over de routes. Mijne frang (euro) was nog niet gevallen om op deze site is te gaan kijken. De eerste route is voor ons de makkelijkste om op aan te pikken. Morgen ook zo'n weer en dat beloofd ne super Vespadag te worden.

Link naar reactie

Vertrekt er iemand van regio Antwerpen? Ik moet door de konijnenpijp.

Link naar reactie

Ha, dat is perfect. Dan rij ik wel mee.

Aan welke kant van het kruispunt? Kant axa of overkant?

Zal mijn nummer nog even geven, moest er iets zijn. 0479/60.58.43.

Link naar reactie

Was idd een leuke (halve)dag. Spijtig dat ik de rit niet kon meedoen omdat ik moest werken in de namiddag.

Link naar reactie

prachtige dag gehad... 's morgens toerke gaan doen met de Jorno, ge-eindigd in een echt dorpscafé... lambrettafinder opendeur gaan bezien, merci voor het pintje en de hotdog !! en de ride-out was fun... 'k heb lang vanachter gereden en 'k moet zeggen dat 'k nu wel een kuchske heb ;)

fijne dan, iedereen merci !!

Link naar reactie

Hoi,

Ik ben hier nieuw op forum. Ik speel al een tijdje met het gedacht om een Vespa aan te schaffen. Via dit forum kwam ik op de hoogte van dit evenement. Voor de liefhebbers staan enkele foto's van vandaag op de volgende link. Er staan er ook een paar van onder de brug in Leuven bij.

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/2011-ALLERLEI/LAMBRETTAFINDER-EN-ONDER-DE/19199593_R6HLkc#1496854235_K8WHWZJ

GRTS Danny

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...