Ga naar inhoud
Vespaforum.be

uitlaatdichting vespa GTS


vinnie50

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ben pas nieuw hier op het forum maar heb al meteen een vraag

mijn GTS super heeft nu 6500 kilometer heb hem een jaar geleden nieuw aangekocht

wanneer je vol gas geeft hoor je een lawaai ter hoogte van de uitlaat enkel bij volle belasting

stationair hoor je het niet en ook niet bij constante snelheid. Kan het zijn dat op deze kilometers de pakking van de uitlaat begint te verslijten?

Valt dit onder de fabriekswaarborg? en bij de uitlaat zelf voel ik geen lucht ontsnappen of een gat.

mooie site trouwens met nuttige tips!!!!!

greetz

vinnie50

Link naar reactie

Dat zal meer dan waarschijnlijk je pakking zijn welke stilaan aan het doorbranden is.

Valt niet onder de waarborg, dus bij je dealer langs voor een nieuwe te laten steken. Wacht ook niet tot ze volledig is doorgebrand en je met een Harley op de baan bent. Door de hitte welke er dan ontsnapt, kunnen leidingen worden beschadigd.

Link naar reactie

Volgens de handleiding moet je deze uitlaatpakking ook telkens vervangen als je de uitlaat hebt verwijderd. Bvb om een andere achterband te steken.

Hieronder een idee voor de prijzen:

GTS achterband, Michelin City Grip 130/70/12:

- band 48.56 €

- uitlaatpakking 18.82 €

- werk : uitlaat eraf, band monteren, uitlaat erop : 20.65 €

Totaal: 88.03 €

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

In de remus zit geen pakking die zit alleen in de originele uilaat,heb een leo en een remus en geen van beide heeft een pakking!!maar idd die moet je vervangen als je geluid nie meer zuiver is want je kan alles doen smelten door hitte verlies!!mijn raad vervang hem zo rap mogelijk want de kosten liggen een pak hoger als je alles verbrand !!

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...