Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Supersport 180


@thlon

Aanbevolen berichten

Heeft niemand hier een supersport 180 van 1965 was hij dacht ik.

als ik mij nog herinner was een serienr met 11*** en er waren papieren bij van Piaggio Benelux, dacht getekend door een Joel Verschuren of zo.

Ik heb die enkele jaren geleden verkocht met veel spijt natuurlijk aan een Dannielle en achteraf wilde ik hem terugkopen en was juist te laat.

Was gewoon eens nieuwsgierig of iemand hem hier had.

Link naar reactie

De mjne is van 67, zonder contactslot.

Toch niet verkocht aan Daniel Walckiers, voorzitter van Clasic vespaclub Brussels?

Bij tutto vespa hebben ze er momenteel een 3-tal staan. 2 gerestaureerde en eentje in opbouw. Misschien is hij daar verzeild geraakt.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Hey athlon. Man man man wat heb ik spijt van die verkoop seg. Ik heb hem toen moeten verkopen omdat ik een beetje gedwongen werd door mijn ex-schoonvader. Die vond dat ding in de weg staan en ik had de kracht niet om er aan verder te werken ( leukemie).

Nu heeft dezes on die hem heeft overgekocht mij laatst terug gecontacteerd ( ik weet wel niet meer voor wat) maar ik kan je denk ik wel zijn gegevens bezorgen.

Hij heet Steven en is uit uikhoven. Email adres moet ik even terug zoeken. Hij heeft een site en daar staat de ss ergens op in het rood met zilver. http://WWW.PORSCHESERVICE.BE/

Veel succes

Link naar reactie

ik heb zijn nummer ook moest je het niet meteen vinde, en hij adverteert soms ookwel iets op het forum hier of op kapaza. dus zijn nummer is makkelijk te vinden.

grtz didier

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...