Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Me


smeef

Aanbevolen berichten

hoi allemaal

heb deze middag mijn vespa gts 125 super besteld. blinkend zwart met chroom onderdelen. nu nog 2 a 3 weken wachten.

ik hoop op mooie ritjes, terrasjes, plezier aan het cruisen, niet te veel kosten.

dit is mijn 1st vespa (lees 1st motor). heb de laatse weken elk merk en soort bezien en bezeten.

maar de vespa is blijven hangen, mooi, klasiek maar toch modern.

nu ga ik verder het forum door lezen.

mvg smeef

Link naar reactie

Een Vespa is gemaakt om rustig over de wegen te glijden (rijden). Niet te snel maar wel vlot en genieten van de mooie omgeving en de natuur.

Je zou er bijna lyrisch van worden. En als je op een terrasje iets zit te drinken is een Vespa zelfs mooi om naar te kijken. In ieder geval veel beter dan een jet-ski ;)

Link naar reactie
Een Vespa is gemaakt om rustig over de wegen te glijden (rijden). Niet te snel maar wel vlot en genieten van de mooie omgeving en de natuur.

Je zou er bijna lyrisch van worden. En als je op een terrasje iets zit te drinken is een Vespa zelfs mooi om naar te kijken. In ieder geval veel beter dan een jet-ski ;)

Ge bedoelt toch zo'n roestige metalen Vespa, toch ni ne Plastieke...

... het was weer lang geleden ;)

Link naar reactie

Ge bedoelt toch zo'n roestige metalen Vespa, toch ni ne Plastieke...

... het was weer lang geleden ;)

Smeef,

Toch opletten hier. Er zijn er bij die je nieuwe Vespa keuren met een magneet.

Owee wanneer ze ergens een stuk plastiek ontdekken. Pek en veren is het minste wat je mag verwachten :)

Proficiat overigens met je aankoop!

Link naar reactie

? plastieke ? weet ik niet. denk het wel. tis een vespa gts 125ie super.

een gans nieuwe van de vespa winkel.

als we allemaal 1 met roest kopen dan gaat de vespa fabriek dicht.

en dan word da onbetaalbaar voor de mensen die er 1 wille met roest.

mvg smeef

mvg smeef

Link naar reactie

Er bestaan mooie Vespa's en heel mooie (en dat is gelukkig voor iedereen anders) en er zijn roestbakken, lawaaierige schreeuwers, plastieken look-alikes en Jetski's op wielen.

En zij die zweren dat enkel ijzeren Vespa's, echte Vespa's zijn, moeten de moeite niet doen om berichten te posten op het subforum van "moderne Vespa's".

Daar willen 'zij' toch niets mee te maken hebben (of eigenlijk toch weer wel?)

Link naar reactie

ik ken der nog niks van. naar mijn weten is da een echte vespa. papieren toch van vespa.

daarstraks mijn 1ste 100km gedaan. 1st indrukken => km/u teller klopt niet gans, reed volgens vespa 50.

electronisch verkeersbord zei 40. voor de rest zalig gecruised, morge nog een paar kilometers er bij doen. hopelijk rijd ik tussen de regen door. hij blinkt nu nog. foto's volgen.

rondepunten nemen was niet gemakkelijk, de juiste snelheid zoeken voor een rondpunt moet ik nog oefenen.

mvg smeef

Link naar reactie

@Smeef

Ik heb zelf ook een GTS 125ie super en mijn snelheidsmeter is ook 10-15% te optimistisch tov mijn GPS. Dus om 70 km/u te rijden mag je gerust 80 km/u op de teller zien.

Die italianen willen ons gewoon een goed gevoel geven door een hogere snelheid te tonen dan we echt doen. Bovendien bespaar je zo op snelheidsboetes.

Niet alles is wat het lijkt ;)

Link naar reactie

misschien wel beter dat hij te snel aangeeft. krijg ik zeker geen boete in de bus.

tijdens het inrijden hoeft hij toch niet voluit te gaan. tegen dat ik ingereden ben moet hij toch naar

vespaboer. dan zal ik is vragen of hij dat kan bijstellen.

mvg smeef

Link naar reactie

maak mij geen zorgen, vind gewoon dat +10km/u veel is.

bij mijn auto en vorige auto was dat 4km/u .

maar als we dat weten dan is dat zo. zolang hij vlot gaat geen probleem.

rond rijden en genieten daar dient hij.

mvg smeef

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...