Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Me


smeef

Aanbevolen berichten

Ja mooi...Ondertussen staat die van mij te tikken van plezier in de garage ;-)

Nu heb ik een 12 jarig motorverleden allemaal van de zwaardere klasse, ben toch aangenaam verrast, hij rijd toch lekker, geen motorgevoel maar ook geen echt scootergevoel...hij trekt vlot op heb er op de teller max. 100 mee gereden en hij houd het netjes het spoor, bochtjes gaan prima, ronde punten vind ik schitterend, ik heb wel nog de neiging de koppeling te gebruiken (en laat dat nu de voorrem zijn :lol:) de achterrem vind ik een beetje zacht, de voorrem voldoet meer dan nodig, de vering vind ik hard heel hard maar deze is achteraan wel instelbaar vermoed ik...heb er vanavond een 90 km mee gereden en de bak is nu halfvol...het verbruik zal ook wel iets minderen eens hij wat ingereden is...ik ben content ;-)

Link naar reactie
ik heb wel nog de neiging de koppeling te gebruiken (en laat dat nu de voorrem zijn :lol:)

eeuuhh ? is da dan nie den ambriage ?

Link naar reactie

in het grijs ziet ze der tans ook goed uit. mooie vespa, veel cruis plezier gewenst.

ben mijne nu nog aan het roderen. en die drinkt nu ook wel wat. maar denk als ik niet meer zoveel met het gas speel het verbruik wel zal dalen.

zaterdag nog een goei 130km gedaan. ( met meerdere terraskes :) ) de vespa kreeg heel wat bekijks aan de terraskes. zalige namiddag was het.

mvg smeef

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...