Ga naar inhoud
Vespaforum.be

inhouden


cee

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een vraagje omtrent het inhouden van m'n pk.

ik heb tot nu toe altijd met m'n pk (DR75 + simonini uitlaat gereden) maar omdat er hier meer en meer politie begint rond te rijden, heb ik toch besloten de standaard uitlaat maar terug gemonteerd.

dus, zo gezegd zo gedaan.

nu stel ik vast dat de vespa af en toe inhoudt. volle gas geven, dan opeens wat minderen, terug volle gas,...

ik vermoed dat mijn mengsel te rijk staat en ik dan gewoon een kleinere sproeier moet steken. er zit nu een 53 in.

voor ik dit wou doen, wou ik het hier toch eens even op het forum vragen.

groetjes, Cée.

Link naar reactie

ik heb er geen idee van :D, heb hier alleen nog een 51 liggen, dus ik ga deze eerst eens proberen en dan zien we wel :)

groetjes, Cée.

Link naar reactie

heb zonet het sproeierke veranderd, en de vespa rijdt echt stukken beter, enkel 1 probleem.

duw ik de koppeling in in 1ste,2de,3de of 4de, valt hij stil.

duw ik de koppeling in in neutraal, geen enkel probleem..

groetjes, Cée.

Link naar reactie

omdat de motor in versnelling meer voeding nodig heeft dan in neutraal

laatst naar een special gekeken voor een vriend en daar zat een 51 in met originele cilinder en hij had dit probleem ook ,rob bij lambrettafinder rade mij aan een 53 of een 55 te steken en het probleem was ook opgelost ,en dit was op een gewone 50cc dus op een 75 cc heb je normaal nog meer nodig volgens mij

grtz sidvespa

Link naar reactie

er zat eerst een 53 in. maar nadat ik de 51 er had ingestoken, starte hij opeens niet meer, enkel in gang lopen.

dus terug de 53 erin, starten ging beter. ik rijd terug de garage binnen, geen vonk meer --'

groetjes, Cée.

Link naar reactie

vandaag ben ik bij lambrettafinder een sproeier 55 gaan halen.

de resultaten tot nu toe:

51: goed rijden, niet inhouden, maar stilvallen bij inhouden koppeling in vitesse

53: inhouden, maar niet stilvallen bij koppeling inhouden

55: goed rijden, maar nog steeds stilvallen bij koppeling.

zou ik nog een grotere sproeier nodig hebben?

groetjes, Cée.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...