fem Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2010 het is zeker tweetakt , euro 3 , joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar reactie
janjuleke138 Geplaatst: 1 november 2010 Delen Geplaatst: 1 november 2010 Moh, die ziet er net hetzelfde uit als alle andere. Link naar reactie
dave Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 behalve het zadel niet veel verandering te zien? Link naar reactie
AJ Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 Zal zeker niet... Willen van 2T af hier in het regelzieke Europa, Greets, AJ Link naar reactie
dave Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 ook veranderd: neus en de midden vloermat? Link naar reactie
Oregon Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 Hier nog wat bijkomende informatie: http://hellforleathermagazine.com/2010/11/get-excited-about-this-vespa/ Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 Nou wil ik niet te flauw doen, maar dit is de 3de foto van de PX hoor; deze en deze waren eerder. Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 ook veranderd: neus en de midden vloermat? vloermat en neus zijn van de eerste px'en begin jaren 80. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 en geen schijfrem achteraan ? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 ik wil er één in een 300SS uitvoering!! Link naar reactie
mgent Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 Da ultimo, il ritorno della PX: la due tempi a marce era stata pensionata nel 2008. La PX monta motori di 125 e 150 cm3, omologati Euro 3 grazie all’adozione di una nuova marmitta catalitic. Al pari delle sorelle automatiche, prevede la scocca in metallo e una serie di richiami al passato che seducono l’appassionato: il kick-starter c’è ancora, a cavallo tra retaggio storico e utile equipaggiamento; la strumentazione, pur con grafiche riviste, è un’evoluzione di quella di trenta e più anni fa. Cambia, in meglio, l’impianto frenante, grazie a un disco anteriore di 200 mm, e il gruppo ottico anteriore, realizzato con una parabola a superfici complesse. Link naar reactie
kurt007 Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 Laat maar komen, ik wil wel testrijden als ik ze daarna mag houden! Link naar reactie
sipsop Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 Zoek de 7 verschillen Link naar reactie
Cult Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 ik hoop dat het een kassucces wordt...step aside plastic men ... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 ik hoop dat het een kassucces wordt... waarom ? Link naar reactie
fem Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2010 het risico is wel nu dat bestaande px minder waard word,mits nieuwprijs aanvaardbaar gaat zijn. Link naar reactie
Cult Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 @Joene...waarom? Gewoon..ik zie liever dit in het straatbeeld dan weeral een GTS of een LX (sorry he mannen...persoonlijke mening) Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 het risico is wel nu dat bestaande px minder waard word,mits nieuwprijs aanvaardbaar gaat zijn. Wat hebben jullie besloten, wat is een aanvaardbare prijs en hoeveel euries mag dat dan zijn? Blijkbaar weet je veel meer dan de dealers. Toen ik mijn GTS 300 Super Sport heb besteld wist ik de exacte prijs nog niet, en jij weet de prijs al van een vespa die nog op de markt moet komen? Zoals ik al in een ander topic gepost heb: of je zit in de raad van bestuur van Piaggio, je hebt een zesde zintuig of een glazen bol. Link naar reactie
fem Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2010 iedereen heeft andere smaken,maar de terugkomst van de PX heeft heel veel passie doen opwakkeren aan de meeste vespa fans,zelfs die met andere types rijden, het is en het blijft een myte,zelfs ik met een oldie zou eentje willen bezitten, alhoewel ik vrees voor de aankoopprijs dat het toch gepepert gaat zijn. Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 het risico is wel nu dat bestaande px minder waard word,mits nieuwprijs aanvaardbaar gaat zijn. Oei, dan moet ik mijn verzameling beginnen te verkopen. Link naar reactie
JohanR Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 blijf toch lekker rondtuffen met mijn P125X van 1978, ga zeker geen nieuwe kopen, als was het met zeven versnellingen, euro 26 en een 300 cc ... .. grtz Johan Link naar reactie
dave Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 voila, tweede fotooke, vanop ScooterStation Link naar reactie
Joene Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 en wat is nu het verschil met de LML (buiten de logo's, het achterlicht en het zadel) ? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.