Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bedrog via Forum adressen ??? Frutsab alles ok :-)


Pieter1

Aanbevolen berichten

Deze mail zag ik nu pas (eventjes op vakantie) en kwam binnen op 03 september. Onder mail van Frutsab.

.

Hallo!

Spijt me dat ik niet u te informeren over mijn reis ... ben momenteel in Londen, Verenigd Koninkrijk op de korte vakantie en als ik nu schrijf je .. zijn ongelofelijk ben hier vast, ik heb beroofd met een geweer op mijn weg naar het hotel en mijn geld, creditcards waren, telefoon en andere waardevolle dingen van me af genomen met een geweer op, de Almachtige God te bedanken voor het houden van mijn paspoort op te slaan, ik moet echt uw dringende hulp snel? Ik moet 1.550 pond te sorteren MIJN hotelrekeningen en ik beloof terug te betalen naar u terug zodra ik aan de staat omdat ik nog steeds een aantal contant geld in mijn account maar ik kan geen toegang tot alle hier nu, al geannuleerd al mijn kaarten onmiddellijk na de overvallers pakte mijn dingen van me af! nog steeds bij de openbare bibliotheek where internet ben gebruik maken van de gratis toegang tot internet, ik zal voor altijd dankbaar zijn als u mij kan helpen, te wachten om van u te horen quickly mijn terugvlucht cos verlaat spoedig, maar moeten het hotel rekeningen te sorteren en red me alstublieft van zijn in verlegenheid gebracht.

Bedankt

Gunther.

MAN...Man Man...Frutsab check je beveiliging maar eens...of ikke, kan ook.

Gtz Pieter

Link naar reactie

Volgens mij is Frutsab nog in handen van Al Qaida in London.

1. Toen ik dezelfde mail kreeg en antwoordde met "alles ok, te veel gezopen ofwa?" => kreeg ik een bericht terug van de Almachtige God Allah met de woorden help uw witte broeder in nood.

2. Hoe lang is't nie geleden dat we Frutsab hier nog op het forum hebben kunnen lezen ?

alé, da's mijn mening hé

Link naar reactie
... of misschien is hij gewoon op reis (check andere topics)

ahja, op reis met de vespa PX misschien ? Tja, dan zien we hem nog niet snel terug hé ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...