Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ACMA '54


oomsman

Aanbevolen berichten

ik ben sinds kort fervent vespa liefhebber, en ik heb een vespa ACMA 125 uit '54 gekocht, wat moet ik hiermee doen? origineel laten (hij is VOLLEDIG origineel, eerste lak enz...) of laten spuiten en helemaal opmaken.

mijn andere vespas staan ook op de foto op (voor alle duidelijkheid die ACMA is de groene)

http://img344.imageshack.us/my.php?image=img02801200x9001ut.jpg

Bericht bewerkt (30.10.2005 | 21:50)

Link naar reactie

als hij nog orgineel is en goed zeker zo laten orgineel is veel zeldzamer dan gerestaureerd je moet de prijzen maar eens vergelijken . als hij in zijn loopbaan al eens overschilderd of hij veel roest of zo vertoond dan is het een andere zaak dan moet je restaureren

maar eens je daar aan begint kan je niet meer terug een een orginele kan je eventueel mocht je het toch willen nog later restaureren

ik hoop de je mij een beetje begrijpt

grtz sidvespa

Link naar reactie

Zéér duidelijk.

Ziet er nog erg goed uit om van 1954 te dateren.

Als hij nog 'werkt' zou ik het bij een opfrisbeurt laten. Uitblutsen, roest wegwerken en herspuiten in zijn origineel kleurke. Ziet er ni slecht uit.

BTW, zijn al die electrische en mechanische kabelkes vanaf da stuur nog in orde ? Door hun ligging zien die zonder twijfel nogal erg af.

Link naar reactie

Ziet er super uit, ben jaloers!! Diene van mij ('56) is gerestaureerd door de vorige eigenaar maar deze heeft zeker nog meer originele look... Als je t mij vraagt, houden zo!!!

Succes ermee!!

Sprima.

Link naar reactie

zal een van de dagen eens fatsoenlijke foto's trekken en wat details, maar probleem is wel starten, hij start bijzonder goed (eerst voorverwarmen etc.) maar als ik hem in vitesse zet valt hij bijna altijd stil, het is echt wel kunnen in vitesse houden.

ik heb hem bij iemand in mol gekocht waar ik m'n eerste vespa (nu bijna een maand terug) heb gekocht

Bericht bewerkt (31.10.2005 | 21:14)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...