Ga naar inhoud
Vespaforum.be

... en wat doen we met de helmen


sindo

Aanbevolen berichten

Dit weekend met madam achterop naar Leuven gereden, laatste soldekes. Leuk, want voorheen wilden ze nooit mee op de motor. Maar dan kwam de vraag, wat doen we met de helmen, want geen zin om er heel de dag mee te sleuren. Ik heb de twee helmen vastgezet met een slot op mijn rekje achteraan. Het is droog gebleven, maar had het geregend dan waren het 2 pispotten geworden. Nadien gezien dat je in de Bib Leuven je helmen in een locker kan steken tot 5 uur, maar goed dat is niet altijd voorhanden. En neen ik ga er gaan bakje op monteren.

De vraag is wat doen jullie?

Grtz

Sindo

Link naar reactie

Ik sleur altijd en overal mijn helm mee, geeft je trouwens een stoerder uiterlijk (niet onbelangrijk voor de modebewuste vespist!) en het is altijd handig als er onderweg ene lastig begint te doen hé.

Het moet trouwens niet regenen om een natte helm te hebben. Ik heb da vroeger eens meegemaakt aan een jeugdhuis, toen mijn helm aan zadel vasthing, dat er ne flauwe plezante in gepist had. :-(

Link naar reactie

binnenstappen bij Kris (Punto Caffè - Leopold Vanderkelenstraat, 17a), zeggen dat je met de vespa bent en ik ben er zeker van dat je je helmen daar even mag achterlaten terwijl jullie gaan shoppen :-)

btw: kan da zijn dat ik u deze ochtend (+/- 08h00) heb zien voorbij rijden aan de Parkpoort in Leuven ?

Link naar reactie

@joene merci voor de tip. Nee deze morgen om 8H lag ik nog in bed, ik heb mij serieus overslapen :).

BTW we moeten nog eens afspreken ik heb hier nog eea liggen.

Link naar reactie

onder het zadel van ne px hangt een haakje waar je je helm aanhangt en dan je zadel op slot en die kan nie weg.

Wel een beetje kijken hoe je hem draait om geen zwembad te hebben als je terugkomt als het heeft geregend.

Link naar reactie

Ik heb een pacsafe gescoord, dat is zo'n ijzeren net om je tas te beschermen, daar passen precies 2 helmen in. Mag t nog steeds niet regenen, maar je hebt wat meer vrijheid om de helmen zo te hangen dat ze niet volregenen (of om ze in een plastic zak in dat net te doen).

Link naar reactie

@campingcosmos : Sorry maar ik begrijp uw reactie niet, niemand spreekt hier over designhelmen? Al was het een pispot van 20 EUR heb ik nog geen zin om er een hele dag mee te sleuren mag het?, maar ik moet het achteraf wel terug op mijn kop zetten, liefst droog. BTW als het een dure Designhelm was dan zou ik er juist wel me pronken ;)

Grtz

Sindo

Link naar reactie
Ik heb een pacsafe gescoord, dat is zo'n ijzeren net om je tas te beschermen, daar passen precies 2 helmen in. Mag t nog steeds niet regenen, maar je hebt wat meer vrijheid om de helmen zo te hangen dat ze niet volregenen (of om ze in een plastic zak in dat net te doen).

een soort maliënkolder ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...