Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gentse Feestenrit 2010


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

@ QUICK en andere die vertrekken vanuit Antwerpen

Hoi,

Rijden jullie door Sint niklaas -- kan eventueel, (samen met men vriendin) daar aansluiten.

Vriendelijke vespa groet !

Ik sta om 11uur aan het rondpunt in St-Niklaas(ter hoogte van de parking van het zwembad)

Link naar reactie

een tip voor de onwetenden: maak een apart topic aan voor het vertrek vanuit andere provincies/steden/gemeenten/dorpen/gehuchten naar de Gentse Feesten rit, zo blijft dit topic van VCG overzichtelijk.

Link naar reactie
@ QUICK en andere die vertrekken vanuit Antwerpen

Hoi,

Rijden jullie door Sint niklaas -- kan eventueel, (samen met men vriendin) daar aansluiten.

Vriendelijke vespa groet !

Kzal er staan voor 11 uur, behoudens dat er stortbuien ed uitbreken

Ik sta om 11uur aan het rondpunt in St-Niklaas(ter hoogte van de parking van het zwembad)

Link naar reactie

Voor de gene die met mij haden afgesproken om 10u 30 aan de esso op L.O.en 11 u aan het rond punt in St Niklaas , zou het niet gemakkelijker zijn om aan te sluiten bij de antwerpse vespa vrienden.dan passeren we rond 12 u of ietske later langs dat rond punt aant zwembad van st.. niklaas

Greets Quick

Ja Erix , dit staat 2x gepost maar het is maar om zeker te zijn dat de personen in kwestie het gelezen hebben

Link naar reactie

Leuk en een heel mooi parcours, ben na het terasje vertrokken met wat Vespisten richting Mechelen. Ook leuk. Kleine baantjes zijn super al mocht er voor mij iets vroeger een stop zijn, geen ongelukken veroorzaken op kleine weggetjes met overal putten en stof is niet evident. Maar...ik wil de zaag niet zijn...;-)

De rit was heel mooi en ga ik eens herdoen op het gemakske, kan je dit parcours ergens downloaden.

Een dikke merci aan de wegkapiteins en organisatoren.

Pieter

P.S. hopelijk is de wegkapitein met het kindje achterop goed thuisgeraakt, was wel een hevige

Link naar reactie

't Was idd verry nice! Prachtig weer, een hartelijk welkom, heel mooi parcours met veel kleine baantjes en meer dan 100 vespa's, meer moet een mens niet hebben. :))

Buiten een GTS in panne (héhé) en een slippertje van een andere GTS is alles min of meer rimpeloos verlopen.

Bedankt VCG!

@Michel: bedankt om ons te komen oppikken in the middle of nowhere. :))

Foto's volgen!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Wel namens de organiserende club, een hele grote en dikke merci aan de 127 aanwezige wespen. We hopen dat iedereen een beetje heeft kunnen genieten van het aangeboden parcours. her en der wat verwikkelingen, maar dat zal eigen zijn aan vespa's.

De Winterslagse vrienden dolen op dit moment door de stad om ook eens de feesten te vieren. We horen hun relaas wel een van de komende dagen.

Alvast tot 31 oktober voor de Halloweenrit.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...