Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gentse Feestenrit 2010


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

@Isabel10, PM me je mailadres eens, kunnen we in contact blijven en geef ik je mijn gegevens door, mocht je problemen kennen. En sorry dat ik niet meer heb gereageerd, maar daar zat de vakantie voor iets tussen.

Verder is de 5de GFrit uitgestippeld, en wordt in de loop van de week proef gereden. Op het scherm ziet ze er veelbelovend uit.

Link naar reactie

Vandaag (euuuu gisteren ;-) ) de testrit gaan doen met nog 4 andere vespisten. zoals gewoonlijk weer blijven plakken erna :-)

Is de prachtigste rit die ik al gereden heb rond Gent. Dit jaar gaan we richting Zwalmstreek langs kleine bochtige baantjes met bergopjes en weer bergafjes. Met maar een paar verkeerslichten in het begin en op het einde van de rit, ertussen geen enkel verkeerslicht tegengekomen. Een tussenstop halverwege met een groot tuinterras waar er 3 kerselaren staan met bijhorende ladder voor de hongerige :-)

Marc nog eens een dikke proficiat om deze prachtige rit in elkaar te steken, nu hopen op even goed weer volgende zaterdag zoals vandaag.

Link naar reactie
@ QUICK en andere die vertrekken vanuit Antwerpen

Hoi,

Rijden jullie door Sint niklaas -- kan eventueel, (samen met men vriendin) daar aansluiten.

Vriendelijke vespa groet !

Ik wil wel naar Sint niklaas komen,dat zou voor mij ook korter zijn.

Laat ons anders afspreken aan het rond punt daar aan het zwembad(denk ik)

Link naar reactie

Als we rond 10u 30 aan de esso op L.O. vertrekken , kunnen we tegen 11 u in St Niklaas zijn.Ik vertrek graag wat vroeger dan moeten we ons voor niemand spoeien.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...