Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gentse Feestenrit 2010


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

Van hieruit ook ne welgemeende MERCI aan de organiserende club ! Een dikke pluim verdiend !!

@ Pieter1 : indien gewenst heb ik de route op gps tot aan de tussenstop ... (onbewerkt, van thuis tot thuis ...) Laat maar weten indien ik je met dat stuk een plezier kan doen ! 'k mail ze je door als je me even je coördinaten geeft ...

@ Vespaclubgent : als dit NOT DONE is, moet je 't zeker hier melden hé ... 'k wil niet "in jullie rapen schijten" om 't op z'n antwerps te zeggen !

Link naar reactie

Voor sommigen was de rit al afgelopen eer ze begon.:)

10001a.jpg

Bij de Sterre aangekomen stonden de vespa's al rijen dik...

10002a.jpg

10003sn.jpg

10004a.jpg

... terwijl de vespa's bleven toestromen:

10007a.jpg

Liefde is...

10009a.jpg

...elkaar wurgen in het openbaar:

10010a.jpg

4 wegkapiteins verloren gereden.:))

10013a.jpg

Van de tussenstop en het nakaarten aan de watersportbaan heb ik spijtig genoeg geen foto's, maar ik ben zeker dat er nog zullen volgen.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@Pieter1: de wegkapitein mee zijne kleine achterop is hier juist bij mij thuis vertrokken richting de kleine zijn bed :-)

@Nerotje: een geluk dat de kermis waar ik normaal stond was afgelast of jullie stonden daar nog ergens wortel te schieten :-)

Maar jullie hadden nog geluk, want moets ik er niet geweest zijn dan zouden jullie de bende na 2u jullie wel gepaseerd zijn, jullie stonden op het parcour van de terugweg :-)

Link naar reactie

@ Pieter1 : Dat Bjorn heftig was kan ik me perfect inbeelden. De reden, omdat hij probeerde om met zijn wegkapiteins iedereen veilig overal door te loodsen. Echter ... ondanks het het gevraagd was op de briefing dat iedereen achter elkaar zou rijden op de smalle wegen, veegden er weer een heleboel hun laars aan deze vraag. Gevolg jullie houden een klapke met elkaar en de wegkapiteins kunnen niet passeren, zij kunnen op hun beurt een andere kapitein niet aflossen, en op de duur ondanks dat er 18 kapiteins waren hadden we vooraan geen enkele meer voorhanden. Het gevolg iemand die boos wordt.

Begrijpelijk, menselijk. Zij zorgen voor jullie, maar het respect naar hen van rijders tijdens een rit is soms ver te zoeken. Het is makkelijk nadien neer te pennen, dank aan de wegkapiteins. Maar die jongens en meisjes doen het ook maar voor de fun en voor jullie meerijders op een ride-out zodat er zonder ongevallen kan geëindigd worden.

Link naar reactie

Ook ik heb genoten van deze prachtige rit. EN ben héél fier om lid tezijn van VCG !

Twas leuk om ook weer veel nieuwe gezichten tezien die uit alle windstreken toekwamen om met ons mee te rijden en stof te eten onderweg. :-)

@Chris: Vespa of Lambretta.. maakt nie uit. Kvond het trouwens een schoon bakske.

Hoe ist trouwens met de vespisten die een slippertje gemaakt hebben? Hopelijk zijn ze er zonder blauwe plekken vanaf gekomen.

Link naar reactie

Mijn eerste ride-out gisteren ! Moet zeggen, als ze allemaal van dit kaliber zijn zal ik er nog heel wat meerijden. Bedankt aan VCG om mijn horizonten te verruimen, ben op plaatsen geweest en in baantjes gereden waarvan ik nie wist dat ze bestonden. Nice job !

ps: Zou het best kunnen gewoon worden dat de baan wordt afgezet door zo'n goede wegkapiteins als ik is een tourken doe.

Link naar reactie

Vanuit Brugge: Thnx voor de rit. Was een geestige en ferme rit. Schoon landschap, mooie baantjes en af en toe kasseitjes, bulten en putten... ideaal :-)

Hopelijk zal onze rit in Brugge even goed georganiseerd zijn.

Chapeau...

btw. De beide meiden die een slippertje gemaakt hebben zijn goed thuisgekomen, maar toch eventjes geschrokken.

Link naar reactie

Het was inderdaad weeral een geslaagde organisatie van onze club,prachtige héél afwisselende rit,een pak andere vespisten leren kennen,op naar de volgende rit !

via de Picasa-link,een paar fotokes van de tussenstop (speciaal voor de Nero )en einde rit:

http://picasaweb.google.nl/ericksons52/VCGRit17072010#

Link naar reactie
@ Pieter1 : Dat Bjorn heftig was kan ik me perfect inbeelden. De reden, omdat hij probeerde om met zijn wegkapiteins iedereen veilig overal door te loodsen. Echter ... ondanks het het gevraagd was op de briefing dat iedereen achter elkaar zou rijden op de smalle wegen, veegden er weer een heleboel hun laars aan deze vraag. Gevolg jullie houden een klapke met elkaar en de wegkapiteins kunnen niet passeren, zij kunnen op hun beurt een andere kapitein niet aflossen, en op de duur ondanks dat er 18 kapiteins waren hadden we vooraan geen enkele meer voorhanden. Het gevolg iemand die boos wordt.

Begrijpelijk, menselijk. Zij zorgen voor jullie, maar het respect naar hen van rijders tijdens een rit is soms ver te zoeken. Het is makkelijk nadien neer te pennen, dank aan de wegkapiteins. Maar die jongens en meisjes doen het ook maar voor de fun en voor jullie meerijders op een ride-out zodat er zonder ongevallen kan geëindigd worden.

Allemaal goe en wel, maar hoe wordt je wegkapitein ipv gewone meerijder. En wie speelt er wegkapitein als de wegkapiteins een ritje doen? De meerijders? ;)

Link naar reactie

Was een hele mooie rit met fijne mensen , kheb mij goe geamuseerd ( kheb zeker mijn hartje eens goe kunne uitleven op al die hellingskes) .Moest alleen na de eerste stop huiswaarts . Ook een fijn ritje naar huis samen met dat specialeke ( sorry Chris kon het niet laten)en nog een paar andere wespen.

Tot op een volgende

Quick

P.s iedereen met schoon fotokes van mijn scooter op die rit mag die mij mailen .;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...