Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kap in piston van een pk50


sigmund

Aanbevolen berichten

Daar mijn white walls zwart zagen door ergens een lek van zwarten drets heb ik een paar dingen uitéén gehaald (oorzaak lek was een kapotte join naar de uitlaat toe) , bij het bekijken van piston zag ik vanboven een kapke derin , iemand een idee hoe da erin is gekomen ? ik vermoed dak er ook beste een andere insteek...

hier foto van piston: http://img580.imageshack.us/i/piston.jpg/

Link naar reactie

nee, das van zone pistonblokkeerder...

Heb zelf ook zo een piston naar de zak gedaan(was gelukkig de bedoeling om hem te vervangen), met pistonblok erin geprobeerd de koppeling los te krijgen(is gelukt, maar zat wel een putteke in mijne piston)

Link naar reactie

tcho, se, een Dr kitje hoeft niet veel te kosten, maar ne piston kost uiteraard minder...

Als het nen 2poorter is zouk ineens voor een kitje gaan met 3 poorten...

moet je zelf wat uitmaken, ziet je cilinder er nog ok uit? krassen? ovaalachtig?

(moet wel zeggen dat er vrij veel aanslag zit op uwe piston)

Link naar reactie

mja daar benk ni zeker wat er in zo'n 2poort van sproeier zit... een 52?

ik heb toen in mij dr kitje gewoon de standaard sproeier gelaten, was een 54 en dat werkte prima, die 2/10en gaan het ook niet meteen maken denk ik.

Link naar reactie
nee, das van zone pistonblokkeerder...

Heb zelf ook zo een piston naar de zak gedaan(was gelukkig de bedoeling om hem te vervangen), met pistonblok erin geprobeerd de koppeling los te krijgen(is gelukt, maar zat wel een putteke in mijne piston)

dat kan idd ook van een zuigerstop zijn,

maar door dat klein poutje ga je geen poroblemen ondervinden hoor.. da maakt echt nisk uit

grtz

Link naar reactie

het tweede segment gebroken bij het proberen overschuiven van de cilinder met als gevolg dat ik weer naar Legendsbike mocht "terren" achter een setje segmenten. Waarschijnlijk een beetje te hard gedrukt op het segment al de piston tegen te houden...

die prutsen zijn ook zo klein, hé.:))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

bij mij zijn die idd ook al eens kapot gegaan door ongeduldig te worden bij het er terug in schuiven van de cilinder , had toen trouwens ook die clipskes waarmee die piston vastzit ni vervangen door nieuwe: na 500 meter rijden raakt 1 van die clipskes los...piston en cilinder voor de vuilbak ( en veel geklaag om alles terug los te krijgen)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...