Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ACMA de Paris


Pieter1

Aanbevolen berichten

Gisteren op de kop kunnen tikken. Een 125 cc bj 1952 Acma de Paris en géne Farro Basso. Volledig en strak frame...jammergenoeg hebben ze de vespa proberen te decaperen, dus herspuiten zal moeten. Allemaal iets voor volgende winter. Is ondertussen ingevoerd, nu de rest nog...

foto's volgen straks.

Gtz pieter

P.S. In Wallonië gaat het precies iets vlotter...

Link naar reactie

Tiens, heb nochtans al een Faro basso gezien gemaakt bij Dijon. Weet er zelfs eentje te koop staan.

Heb door een panne op de laptop misérie om de foto's te plaatsen. Ik stuur ze eventjes per mail, kan iemand ze posten, sorry computer misérie.

Link naar reactie

Pieter. Past perfect in de verzameling, proficiat met de aankoop. Ne graven brommer, ik ben wel wat jaloers. Ik zou die toch een likje verf geven... ..kwestie van eens anders te doen wat alle anderen doen. Maar ieder zijn zin natuurlijk.

Link naar reactie

@Gunther,

Ze hebben de helft van de lak proberen af te wrijven...is niet te doen zo. Bovendien ben ik niet zo een fan van een rat scooter. Dus...ze wordt opnieuw in de lak gezet. De motor wordt ook gereviseerd, de kabelboom vernieuwd en het zadel opnieuw bekleed, dempers en vering hebben ook een nazicht :-) nodig.

Het wordt geen bling... ;-)

Pieter

Link naar reactie

mooi,

heb toevallig ook eergisteren een acma gekocht.. ongeveer in de zelfde staat, nog orginele lak e, compleet :)

grtz

Link naar reactie

Sjieke vespa dat je gekocht heb.

Kan ik alleen maar van dromen :-). Waar blijven jullie die toch vinden?

Persoonlijk zou ik die echt niet laten herspuiten. Zo heeft hij nog een stuk meer geschiedenis mee dan als je hem herspuit.

Zou er toch nog is over nadenken en enkel de motor reviseren, kabels en elektriciteit vervangen. Gewoon rijdend maken en genieten :). Maar das natuurlijk mijn mening ;)

Wat heeft hij gekost als ik mag vragen (mail me maar :))

Groetjes,

Sphinx

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...