Ga naar inhoud
Vespaforum.be

29 augustus 2010: VCA raduno classico


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

was idd een leuke rit. Weer viel nog mee. Alleen ook een serieuze bui onderweg naar huis.

Iemand al foto's?

Link naar reactie

Twas een heerlijke rit! Well done Chauffi!

Vooral het stuk met de koers mee! Vollen tsjas doort centrum!

En een terugrit in de gietende regen is allemaal niks, tot de moment dat u klodientjes in het water drijven, dan is de lol er wel rap af!

Merci aan diegene om mij mee naar huis te 'drijven'!

Mvg Tijs

Link naar reactie

voor een Raduno Classico was de Plastico afdeling inderdaad weer héél goed vertegenwoordigd... spijtig eigenlijk want zo gaat het basisidee wel totaal verloren.

spijtig genoeg vergeten veel van die Plastico's ook dat er op een oldie over het algemeen geen schijfrem, laat staan ABS, staat. dat maakte het rijden soms nogal spannend.

of waren die Plastico's allemaal wegkapitein??

Link naar reactie

Eerlijk gezegd was ik al blij dat er meer oldies waren dan op andere ritten.

Volgens mij was er zelfs ne curry aanwezig, ni?

Mvg Tijs

Link naar reactie
ik neem aan dat jij er niet was met een van uw talrijke oldtimers ;-)

Ik had andere verplichtingen op het werk, anders was ik er zeker geweest met één van mijn oldtimers! Ik neem aan dat jij er ook niet bij was met één van uw talrijke oldtimers vanwege andere verplichtingen? Bij deze proficiat met de nieuwe telg in de familie.

Link naar reactie

mja ma bij mij is het niet de flens (of hoe da kreng heet) maar die rubbers aan de mount die versleten zijn.

Frank heeft gewoon met ne nylopn hamer heel voorzichtig die flens er goed op geklopt...en da blijft zelfs zonder veer hangen.

hebt gij die veer ondertussen gehangen?

Link naar reactie
@ Bartpk: Neje heb geen veer derbij gehangen. Heb wel al verschillende (hoe noemt zoiets) vastmaakdingen voor den uitlaat geprobeerd, zonder resultaat.

Blue, ik denk dat ik daar wel een goeie oplossing voor heb voor zo'n "vastmaakding", enfin ik gebruikte het altijd bij mijn scootrs en die is er noot afgekomen. Ik heb het dan wel over zon's spanring voor aan de cilinder.

Zal bij gelegenheid eens een foto posten en/of doorsturen via mail.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...