Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wachten op goed weer


stevenf

Aanbevolen berichten

Vandaag een Vespa gekocht. Een GTS 250 "rosso". Verzekering en nummerplaat zijn juist in orde. Nu is het nog wachten op beter weer. Dit is mijn eerste Vespa, ben dus een Vespamaagd... Heb vroeger wel met de motor gereden, maar dat is toch niet hetzelfde hé. Ben reuzebenieuwd.

Link naar reactie

vanaf woensdag geven ze al terug positieve temperaturen...kan de wesp eindelijk is wa toeren draaien i.p.v. tegen 30-40km/u en ne voet aan de grond.

wa was da gisteren op de baan???? ...ik had bijna de zijwielekes van men dochter hare fiets willen vijzen om op mijne vespa te zetten :)

(maar tzou geen zicht zijn he...metalen zijwielekes naast mijne plastiek :| )

Grtz en veel plezier met je nieuwe aankoop ;)

Link naar reactie

geen twijfel aan dat hij zal meevallen...vespa is niet alleen de scooter he maar ook de historiek erachter...daarom dat veel moderne vesparijders waaronder ik ook de stap wel eens zullen zetten naar een classic.

Voorlopig hou ik het bij men gts 125 super wegens dagelijks woon-werkverkeer...daar weegt betrouwbaarheid meer op tegen elegantie...niet dat de nieuwe niet elegant zijn maar een classic springt toch wat meer in het oog.

Link naar reactie
Mensen, de zon schijnt hier en het is aan het dooien in de straat! Met wat geluk is de ijzel morgen weg en kan ik mijn wesp eens gaan testen. Heb echt grote verwachtingen...

Yeaaah, lekker veel strooizouten op een spiksplinter nieuwe scooter. Zo gaat die goed ! ;-)

Link naar reactie
Plastic roest toch niet? :-)

Inderdaad, een groot voordeel en gene schrik voor de grote hoeveelheden strooizout... enkel de originele uitlaten lopen nu wel wat roest op, maar als we die nog vervangen door een alumium exemplaar dan is ook dit euvel van de baan.

Erg als je al weken noodgedwongen de classic in de garage moet laten staan, 'k zou er depressief van worden ;-))

Link naar reactie

Ik heb hem vandaag getest. Wat een fantastisch gevoel. Twee paar handschoenen en twee sjaaltjes overeen waren toch geen overbodige luxe. Alleen de stalling vraagt nog wat organisatie. Serieus manoeuvreren door het smalle poortje in de tuin,drempel op, juist tussen twee bomen en dan in het te krappe tuinhuisje... In de zomer zal hij veel buiten slapen denk ik.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...