Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wachten op goed weer


stevenf

Aanbevolen berichten

@stevenf, ik heb thuis nog ergens een ideale sticker liggen die je er eventueel kunt over plakken. kzal proberen om er straks een foto van te maken

ik kan sticker niet meer vinden :-( ('t waren een hoop kogelgaten alsof er een machinegeweer je scooter heeft doorzeefd ;-) )

Link naar reactie

ja spijtig genoeg al ne keer of 3 :(

maar gelukkig nie tot op de grondverf...beetje oppervlakkige krassen...het valt niet echt op als je het niet weet,maar ik weet het wel en ik kijk er constant op :|

onlangs bus turtle wax gekocht en er zat zo een soort verfstick bij,helpt een beetje maar niet voldoende naar mijn mening...was ook wel wa te verwachten natuurlijk :)

en lomp???... mens ge kunt u gene grotere lompe en brute kl**t voorstellen dan ik :))) (zelfkennis is alles)

als er iets is wat ik kan tegenkomen dan zal ik het ook tegenkomen...ne schuiver is tot nu toe nog uitgebleven...hout vasthouden :)

Link naar reactie

ja ik heb prijs vandaag...door mijn deur gereden van men stal...beetje gas gegeven om over den dorpel te geraken maar het was net iets teveel en jaja ...BONK... :( tegen de lijst van de deur

resultaat: bluts in men voorpaneel en de lak eraf,bluts van +- 10cm en een goeie (wa ge goe kunt noemen) 3cm diep :(

Na veel gevloek en 10 keer wrijven is gekeken en den bluts zat er nog altijd in :(

Mja volgende week moet men wespke binnen voor onderhoud...kzal er direct is prijsvragen.

Link naar reactie

Ik heb mijn "stalmanoeuver" intussen onder de knie: weggetje van 1.5m breed oprijden, vespa op de pikkel, tuinpoort(je) openen, twee stenen leggen (om niveauverschil van ongeveer 30 cm te overbruggen), deur van tuinhuis openzetten, terug naar vespa, met voorwiel de tuin in, afstappen, achterwiel (met spierkracht) verschuiven voor een rechte lijn met de tuin, vespa 10° laten hellen om met de twee spiegels tussen twee bomen te raken, draaien in de tuin en dan achterwaarts (wederom op spierkracht) het tuinhuis in. Dan alles opruimen: twee stenen weer weg leggen, tuinpoortje dicht en tuinhuis op slot. Maar hij slaapt binnen...

Link naar reactie

zie, das nu het verschil tussen classic en plastic se, degene met classics zijn bezig hoe ze het best een rit voorbereiden en welke onderdelen ze moeten meenemen omdat die onderweg kapot gaan of hoe ze best hunne lak preserveren tegen de woeste krachten der natuur...

die met plastics zijn bezig met hoe ze hunne vespa zonder krassen in de garage krijgen :D :D

Link naar reactie

:) dienen deuk zit nochtans niet in mijne plastiek ... raar he voor ne plastieke!

ja kwa extra onderdelen...die hebt ge op de moderne nie nodig...de nostalgie,die hebt ge een beetje mee maar da kan je niet vergelijken met ne classic natuurlijk.

maarja mijn keuze ligt bij betrouwbaarheid omdat ik men wesp hoofdzakelijk gebruik voor dagelijks woon/werkverkeer

Link naar reactie
Ieder zijn ding hé Bartpk. Ik persoonlijk rij liever rond ipv te liggen sleutelen. Daar heb ik de mijne immers voor gekocht. Als ik wil knutselen dan begin ik wel met modelbouw opzo.

Welja, zo is het ook. Ik wou echt wel een knutselpakket toen ik mijn vespa kocht :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...