Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Het al dan niet grappige Beunpics Topic


Hollow

Aanbevolen berichten

Hej Allemaal !

Bij deze kwam ik een aantal leuke foto's tegen van toen ik aan mijn pk bezig was! Diezelfde avond heb ik haar terug in mekaar gestoken om er de dag er op mee naar school te rijden. Jawel u leest het goed, naar school met een vespa die er niet uit ziet en volgeplamuurd is :)

Nu goed ik ben ook eens benieuwd met wat voor "BEUN" sfeer pictures jullie mij kunnen verrassen :)

Hier alvast mijn bijdrage ;)

fleme.jpg

dscn1404.jpg

dscn1405l.jpg

Groetjes Felice

Link naar reactie

Super??? Kmoe hier al die mottige koppen ni zien ze op da forum...scooters is al meer als genoeg.

Alhoewel misschien heb ik binnenkort weer ne nieuwe fotoshoot. Kunnen er hier weer een paar op het forum geshockeerd zijn :D Ma kzal mezelf dan wel vakkundig wegknippen!

Link naar reactie

Wat je bedoelt met "beunpics" weet ik niet, maar misschien komt deze in aanmerking:

001ae.jpg

Omdat het buiten te koud en te donker is om te werken de vespa in de keuken doen starten om de lichten uit te testen, wel met haar kontje buiten. En dit tot groot jolijt van moeder de vrouw...

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Moeder uw vrouw zal inderdaad wreed content geweest zijn, op zone schone mozaieken vloer.

Allij hier dan eentje waar ik doe ALSOF ik aan menne scoot aan het werken ben:

5811_114714320875_626735875_2764940_1040498_n.jpg

En nog ene met mennen dikke vriend :D Brokeback cowboys in de bergen :P

6340_111807768655_671548655_2088522_2257863_n.jpg

Link naar reactie

Haha het begint er al op te lijke manne !

@Nero : Wat ik bedoel met "beunpics" van het werkwoord Beunen, bedoel ik werken/sleutelen. Dus dat heb je goed begrepen :o)

Dat verklaart misschien mijn eerste foto's :D

Link naar reactie
Super??? Kmoe hier al die mottige koppen ni zien ze op da forum...scooters is al meer als genoeg.Alhoewel misschien heb ik binnenkort weer ne nieuwe fotoshoot. Kunnen er hier weer een paar op het forum geshockeerd zijn :D Ma kzal mezelf dan wel vakkundig wegknippen!

Niks wegknippe ! ;oP da zou ons te veel pittige details ontneme :D

Link naar reactie

Thoas maakt de GLx schoon:

thoas_GLX03.jpg

Racer op Lelystad aan de praat proberen te krijgen:

DSC_3426.jpg

3 man sterk (Thoas, Niels_1977 en ik) 1 probleem proberen op te lossen (automatisch mengsmering conversie en gaatje over het hoofd zien - arg)

1a.jpg

Way back in 2004 (dat ben ik duidelijk niet op de foto :)

2a.jpg

Dit ook, bij Motoplanet:

5a.jpg

Dit ook; rattle-can paintjob in m'n schuurtje:

3a.jpg

Hoogtij dagen van de Vespa scene in Den Haag (in een gekraakte garage) - 2005:

DSC_9996a.jpg

Malossi voor de racer in het huidige schuurtje:

4a.jpg

2006: de hoogtijdagen van de brommers in de achtertuin in DH:

6a.jpg

Link naar reactie

Echt mooi pics, en maarten wat een paintjob man :D Niet om je te kopiëren maar je geeft me leuke ideetjes ;)

En wat die vespa 50 betreft, zo'n type frame, daar ben ik dus echt al gehele tijd naar op zoek :( Maar tevergeefs :)

Hier nog een picje langs mijn kant, van't dagje banken :

bild0252450x600.jpg

En die chick met de slijpschijf ;) Dat vind ik wel sexy lol :D Haha

Link naar reactie

Bwa de voorbije jaren heb ik vooral gedacht aan de werkgelegenheid in Vlaanderen. Ma it's time to change that attitude. (en nu dus vooral hopen dat men wespeke me niet te snel terug in de steek laat, of dat de wegen in het Vlaamsche land wat beter liggen...)

Link naar reactie

Mja man ge rijdt nu al op 10 inch dus das al een heuse verbetering, dus aan de wegen zal het nu minder snel liggen.

Uw voorval heeft me toch aant denken gebracht, ga het namelijk zo ver trekken dat ik zelfs voor een goede pk voorvork opteer als voorvork voor mijn VBB, ongeacht het feit dat ik er nu vaak of ni vaak mee rijd... ik reviseer gewoon oude vork en blok (op 8 inch en als ik hem wil stallen (origineel) heb ik het er gewoon maar onder te hangen )

En zo is het probleem opgelost !

Trouwens als er nog iets is aan uwe large frame is :P Laat het dan maar gerust is weten he :) Dan lossen we da ook op zoals het moet ;)

Link naar reactie
Bwa de voorbije jaren heb ik vooral gedacht aan de werkgelegenheid in Vlaanderen.

Geeft nu toch eens gewoon toe dat je twee linkerhanden hebt. Zagevent die denkt dat hij altijd gelijk heeft (wat dus niet is). En ja, ik moet mijn reputatie van afzeiker (volgens u dan) toch hoog houden hé, dus bij deze alstemblieft. :-)

Link naar reactie

@ Hollow: thx voor het aanbod, ik zal het in gedachte houden. Maar vermits ik nu toch een watje ben, en niet rij met men vespa, kan er ook niet veel aankomen...

@ Erix: da geef ik grif toe, maar met 2 linkerhanden kan je ook veel hoor (en der zijn der hier die dat kunnen beamen). Het gedacht is trouwens alles, dat zal jij zeker kunnen bevestigen. Het afzeiken lukt u ondertussen al goed Erik, nu nog leren zwaffelen he, anders staat het niet zo proper...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...