Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Het al dan niet grappige Beunpics Topic


Hollow

Aanbevolen berichten

Namaak ! Heb ik bij de latjes van mijn vbb ook gehad...heb de oude trug gepolijst en de rubbers die bij de nieuwe kwamen er in gekregen.

Heb wel het geluk gehad dat de oude latjes er zonder beschadigingen zijn afgeraakt :)

Ziet er mooi uit ;) en mooi opvallend ! Mijn complimente !

Groetjes Felice

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Aangezien het verkooptopic van Silvio's Pk dat ik kocht gesloten is, post ik de beloofde foto's hier maar ;)

Zo opgeladen...

bild0632.jpg

Inmiddels wat tijd in gestoken en geheel in elkaar gezet.

bild0669.jpg

Vervolgens gaan rijden en gemerkt dat de koppeling geheel doorslipte, en dan maar gelijk "even" voorzien van nieuwe koppelingsplaten. Bij deze veklaar ik haar een echte RAT zoals dat hier genoemd wordt.

bild0672.jpg

bild0673.jpg

Hij rijdt heel erg goed, ook al blijft het maar een 50cc...

Groetjes Felice

Link naar reactie

@ Geert : Niks te doen ? Zijde daar wel weker van ;)

Ben wel eens benieuwd hoer da ge er voor sta, Bart. Voor de rest alles goed ? En idd nen fermen deal...met originele papieren die ik gistere toekreeg.

Link naar reactie

motor deronder, compressie is vet, ik kan propkes schieten via mijn bougiegat :D:D(ni vrage waarom)

vork is binne bij sam, want ik kreeg die versterkte veer er echt ni onder en heb de lagerkes om zeep gedaan

just nog aant kloten met de gaine voor de achterrem..

verder nog den elentriek aansluiten, px poot eronder en dan afstellen maar

verder ook nog druk met de thesis...

Link naar reactie

godverdikke, ik heb zaterdag nog naar zo enen gaan kijken, maar de vraagprijs was 575 euro. Met dat verschil dat zijn zadel dan ook nog eens aan de rut was.

Toch laten staan...vond de prijs iets te hoog voor wat het was

1 ding is zeker, gij hebt hier godverdikke een koopje gedaan. Veel succes ermee...

Link naar reactie
Ik (niet afbeeld) die de latjes op het voetbord van mijne PX aan het 'poepen' ben. Boormachine dient om nieuwe gaatjes te boren in de lijstjes. Is mijn carrosserie echt zo krom of zijn die namaak lijstjes gewoon slecht?

vespa002.jpg

wordt mooi... !!!

mooi met de zwarte accenten ipv de chroom

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...