Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Snik snotter, bleit: Scooter naar de klote na accident


Deduivelhemzelve

Aanbevolen berichten

Vandaag net als alle andere dagen rustig naar het werk gereden en the unthinkable has happened. Tijdens het inhalen op de linkerrijstrook besloot de bestuurder rechts van mij om hard linksaf te slaan want hij had ineens een parkeerplaats gezien. Resultaat, vol in de remmen en op mijn bakkes gegaan aan 50 km en tegen die auto tot stilstand gekomen. Maar zo hard dat het stuur in 2 gebroken is (ja ja ik weet het indische rommel waarschijnlijk), de lamp is in 1000 stukskes en de fourche is geraakt. En net vandaag had ik na een nachtje mijn batterij op te laden beslist om die crashbar er nog niet terug op te zetten!!!!! GDVD Die hele bil geschaafd, geschuurd, alee de schors eraf. Verder heb ik gemerkt dat het motorblok nu aansleept, dus dat is door de schok waarschijnlijk ook geraakt. Ik vrees voor een perte totale maar de expert moet nog langskomen.

Oh, ja, geluk bij een ongeluk had ik mijn motovest en dergelijke aan, dus aan het manneke mankeert niks. Maar ik ben wel mijn enige vervoermiddel voor X tijd kwijt. Als er dus iemand iets heeft staan voor een prijsje? Het moet ni geweldig graaf, cool of knap zijn maar just bollen en remmen. Dan kan ik toch terug gaan werken.

GRTZ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...