Ga naar inhoud
Vespaforum.be

stelling waar ik graag jullie mening over weet


styntjes

Aanbevolen berichten

je kan jezelf ook afvragen of materiƫle zaken (een auto) doorslaggevend zijn voor een eventueel suc6 op slagen van je relatie ? ik vind van niet

Link naar reactie

het is maar een auto ... wees blij dat er geen doden of zwaargewonden bij zijn...

materiƫle dingen kan je vervangen (soms moeilijk, maar toch), mensen niet.. dus als je relatie struikelt over een kapotte wagen stelt die relatie niet veel voor (volgens mij).

VoilĆ , je hebt meningen gevraagd, hier was er dan Ć©Ć©n.

Link naar reactie

Die stelling is zo vaag en ongedefinieerd dat er van alles en nog wat uit kan blijken.

Was het ongeluk bijvoorbeeld haar/zijn schuld? Heeft hij/zij de auto geleend zonder toestemming? Wilde jij jouw auto eigenlijk niet uitlenen omdat jij haar/zijn rijkunsten niet hoog hebt zitten? Ik roep maar wat.

Ik denk niet dat er een eenduidig antwoord is op je vraag omdat er zoveel factoren mee (kunnen) spelen waarvan de forumgangers hier niets weten.

Zoals velen hier al zeggen, vind ik niet dat je de ander 100% schuldig kan achten. En je kan denk ik ook niet verwachten dat je een nieuwe auto krijgt van je partner. Een bijdrage oid lijkt me alleszins op zijn plaats, maar als je partner die niet wil geven zit er iets niet snor.

Ik persoonlijk zou mij in eerste instantie zorgen maken over mijn partner. Zoals gezegd, materiƫle zaken kunnen vervangen worden, het is maar waar jij de nadruk op legt!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...