lacetke Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 oké, is misschien een rare vraag, maar zoals iedereen heb ik graag dat de mijne blinkt. nu denk ik dat je niet de hogedruk er op zet en is afdroogd ;-) zijn er dingen waar je op moet letten dat je niet met water aan komt? hoe zit het met de onderkant en de achterkant waar de motor ligt? rij met een 125 super en wil hem gewoon goed kunnen onderhouden. grts Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 Als je in de zoekfunctie "vespa wassen" tikt, heb ja al heel wat lectuur. Voila Groetjes Link naar reactie
EriX Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 zoekfunctie: http://www.vespaforum.be/index.php?q=search/node/wassen http://www.vespaforum.be/index.php?q=node/8567 http://www.vespaforum.be/index.php?q=node/11781 http://www.vespaforum.be/index.php?q=forum/topic/12334 http://www.vespaforum.be/index.php?q=node/4439 http://www.vespaforum.be/index.php?q=node/9919 Link naar reactie
Gette Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 met droge stront, en afkuisen met ochtendurine Link naar reactie
Joene Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 met droge stront, en afkuisen met ochtendurine maakt da geen krassen ? Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 met droge stront, en afkuisen met ochtendurine maakt da geen krassen ? Neen, zolang het van na 7u is... Link naar reactie
lacetke Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2009 ondanks het feit dat ze zeggen dat de gemiddelde vesparijder van volwassen leeftijd is vind ik de reacties hier soms serieus onder het niveau. Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 Beste, Je kreeg onmiddelijk antwoord de zoekfunctie eens te gebruiken, daarvoor dient hij. Bovendien kreeg je alle links gepresenteerd, de rest is zever...ik weet dat ook wel. Maar het is één van de topics die vaak passeren en voor de anciens op hun zenuwen werken, vandaar. Check de zoekfunctie en als je iets niet vindt, no probs. Trouwens no probs at all. Groeten pieter Link naar reactie
nero Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 Bekijk het zo: zolang je met de vespa rijdt, blijf je (soms te) jong... Wassen zoals elk ander ding, vermijdt alleen om met volle water op electrische gedeelten te gaan. Groetjes, nero. Link naar reactie
GLrode Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 RAT-look NI KUISEN DUS! Gewoon knallen! Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 Met nen Gtsuper kan je lang wachten op roest zenne, haha Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 Maar daarmee ben je niet geholpen hé. Ik was mijn oldies elke week met Wax shampoo en polijst ze erna. Veel werk maar therapeutisch. Grote hoeveelheden water zou ik idd niet gebruiken op het elec deel. Zoals reeds gezegd. Daarvoor moet je een collega vinden met een nieuwe wesp. Suc6 en laat het niet aan je hart komen. Ik denk echter dat proper wassen voldoet. Als je dit grondig doet ontdek je ook mankementen, hoewel bij deze bij nieuwe niet zo snel voorkomen. Ik heb het over vijsjes die loskomen enzo.. Pieter Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 Shit zeg, eerst rijden, en dan kuisen: en daarvoor neem je een vrouw in huis... Link naar reactie
nero Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 Maar daarmee ben je niet geholpen hé. Ik was mijn oldies elke week met Wax shampoo en polijst ze erna. Veel werk maar therapeutisch. Nu snap ik waarom ge een Bella gekocht hebt. )) Sorry, maar ik maar ik kon deze niet laten liggen. Groetjes, nero. Link naar reactie
Gette Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 Kunnen we misschien eens geen raad vragen bij tante Kaat? Link naar reactie
EriX Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 ondanks het feit dat ze zeggen dat de gemiddelde vesparijder van volwassen leeftijd is vind ik de reacties hier soms serieus onder het niveau. Ik heb u héél wat links gegeven die je zelf ook had kunnen vinden als je tenminste de moeite had gedaan om de zoekfuntie te gebruiken en dan achteraf nog komen zagen ook ofwa! Link naar reactie
lacetke Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2009 @erix: als ik het op jou had dan had ik je naam er wel bij gezet. maar de reactie zijn hier soms over he top kinderlijk Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 ...de vragen soms ook... Link naar reactie
JohanR Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 Derrick back in the house ? Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 @johanr - wel ik dacht ook al zoietske maar dan heeft hij zijn 50ccke wel ingeruild grts frutsab Link naar reactie
Helios Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 geen woorden aan toe te voegen Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 Ik vind het niveau van het forum ook echt beneden peil zenne! al die serieuze mensen tegenwoordig :-) Link naar reactie
prince.coxson Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 En niet te kwistig zijn met smeermiddel bvb. op de schijfremmen want dan onstaat er een hels lawaai bij het remmen ! Ikke domkop nu voor ! :-))) Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 Ha Lacetke, we kunnen ook surieus zijn hoor. Naast alle aangehaalde topics kuis ik mijn vespa met een droge vod en wat waxmiddel. Stof gaat makkelijke weg en de lak wordt terug wat opgepoetst. De wax die ik gebruik is een oude 123wax die ik nog liggen had. Werkt meer dan voldoende. Moet wel zeggen dat mijn vespa in mijn handen nog bijna nooit nat is geweest dus voor stof en wat modder werkt dat goed. groetjes! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.