Ga naar inhoud
Vespaforum.be

hoe poets je een vespa?


lacetke

Aanbevolen berichten

oké, is misschien een rare vraag, maar zoals iedereen heb ik graag dat de mijne blinkt.

nu denk ik dat je niet de hogedruk er op zet en is afdroogd ;-)

zijn er dingen waar je op moet letten dat je niet met water aan komt?

hoe zit het met de onderkant en de achterkant waar de motor ligt?

rij met een 125 super en wil hem gewoon goed kunnen onderhouden.

grts

Link naar reactie

Beste,

Je kreeg onmiddelijk antwoord de zoekfunctie eens te gebruiken, daarvoor dient hij. Bovendien kreeg je alle links gepresenteerd, de rest is zever...ik weet dat ook wel. Maar het is één van de topics die vaak passeren en voor de anciens op hun zenuwen werken, vandaar. Check de zoekfunctie en als je iets niet vindt, no probs.

Trouwens no probs at all.

Groeten pieter

Link naar reactie

Maar daarmee ben je niet geholpen hé. Ik was mijn oldies elke week met Wax shampoo en polijst ze erna. Veel werk maar therapeutisch. Grote hoeveelheden water zou ik idd niet gebruiken op het elec deel. Zoals reeds gezegd. Daarvoor moet je een collega vinden met een nieuwe wesp. Suc6 en laat het niet aan je hart komen.

Ik denk echter dat proper wassen voldoet. Als je dit grondig doet ontdek je ook mankementen, hoewel bij deze bij nieuwe niet zo snel voorkomen. Ik heb het over vijsjes die loskomen enzo..

Pieter

Link naar reactie
ondanks het feit dat ze zeggen dat de gemiddelde vesparijder van volwassen leeftijd is vind ik de reacties hier soms serieus onder het niveau.

Ik heb u héél wat links gegeven die je zelf ook had kunnen vinden als je tenminste de moeite had gedaan om de zoekfuntie te gebruiken en dan achteraf nog komen zagen ook ofwa!

Link naar reactie

Ha Lacetke, we kunnen ook surieus zijn hoor. Naast alle aangehaalde topics kuis ik mijn vespa met een droge vod en wat waxmiddel. Stof gaat makkelijke weg en de lak wordt terug wat opgepoetst. De wax die ik gebruik is een oude 123wax die ik nog liggen had. Werkt meer dan voldoende. Moet wel zeggen dat mijn vespa in mijn handen nog bijna nooit nat is geweest dus voor stof en wat modder werkt dat goed. groetjes!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...