Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days Fatima 2010


roufio

Aanbevolen berichten

Wie gaat, zeker passeren langs het geweldige Lissabon (120km van het event in Fatima)! Om de tandjes al wat te bewateren, nog maar eens da geweldig videoke van adidas destijds: (laatste seconden = Lissabon)

http://video.google.com/videoplay?docid=7865384534764818433#docid=3947563451374389161

Nog meer Vespa's in Lissabon (Vespa Clube Lisboa):

Link naar reactie

Zeker is wa moeilijk te zeggen op voorhand hé, is het niet raadzaam eerst een vergadering te houden waar we eens de koppen bijeen steken hoelang we gaan, wanneer we vertrekken, waar we verblijven, ed?

Ik zou vréé graag gaan maar wil dat soort zaken eerst wel weten...

S.

Link naar reactie

Beste, VWD start op 1juli en eindigt op 4 juli 2010. Dus als je alles wilt meedoen is het raadzaam om de 30ste juni al aan te komen en maandag 5 juli te vertrekken richting België. Als we met eigen vervoer gaan mag je er best 4 dagen bij nemen.

@ Sprima, je moet er wel zeker van zijn als er iemand mee wilt. Niet iedereen kan in de wagen en de vluchten moeten wel op tijd geboekt worden, hotels zijn ook al niet meer dik gezaaid. Ik heb het hotel al voor 8 man geboekt, en de vlucht voor (voorlopig)6 man.

Link naar reactie

Beste Vespisti

Vandaag op de site van Vespaworlddays 2010 gaan snuffelen en het volgende ontdekt...

De inschrijvingen voor deelname aan dit evenement worden duurder naaarmate de datum 1 juli 2010 bereikt wordt.

maw.inschrijving tot 31januari 2010 bedraagt 65 euro.Inschrijving vanaf 1 februari 2010 tot 30 april 2010 bedraagt 75 euro.Inschrijving vanaf 1 mei 2010 tot 31 mei 2010 bedraagt 100 euro.

Beste vespisti vroeg inschrijven is de boodschap en je kan tot 35 euro in je eigen pocket steken.

Groetjes

Alfredo himself

Link naar reactie

beste vespisti, diegene die er zeker van zijn dat ze meegaan naar VWD in Fatima, gelieve een mail naar Raf en mij te sturen, zodat we een oplijsting kunnen maken van het aantal vespa's dat vervoerd moet worden.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...