Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days Fatima 2010


roufio

Aanbevolen berichten

wie gaat eventueel mee naar portugal ,De bedoeling is om naar portugal te gaan met een grote bestelwagen waar +- 10 vespa's in kunnen,eventueel met aanhangwagen om er meer mee te nemen.Eventueel de laatste 750 km of zoiets te rijden,maar dit kan onderling afgesproken worden.Je kan jou scooter ook meegeven om op eigen houtje (vliegtuig of ander)naar daar te komen.alles is te bespreken.we willen zien hoeveel belangstelling er is.Aan de hand van het aantal kandidaten kan er een prijs berekend worden.(benzine ,tol enz..)Ook kan je eventueel met de wagen volgen zodat er nog mensen meekunnen om de kosten te delen.Laat maar iets weten.We spreken dan eens af in een of ander lokaal om te vergaderen.

interesse,vul uw naam in

Roufio

psycho

Evenement: Scooterrun

Georganiseerd door: Vespa World Days

Lokatie: Fatima, Portugal

http://www.vespaworlddays2010.com

post-3628-13769184917962.png

Link naar reactie

ik ga het ook eens bekijken want ik zit de eerste 2 weken van juli in de buurt van Nice maar zou eventueel wel willen afkomen. Nice - Fatima is toch nog een goeie 1.700 km ;-(

I'll let you know Raf

Link naar reactie

Ja, ik zie t volledig zitten. Goed idee van eens bijeen te komen... Sowieso zaterdag eens een klapke over doen.

S.

Link naar reactie

Eigenlijk droom ik ervan om de VWD in mijn verlof te laten vallen en om met de GS150 naar daar te trekken, kwestie van het avontuurgehalte hoog te houden en te bewijzen dat men met een GS verder kan dan rond de kerktoren toeren.:)

Het (voorlopig) enig probleem is dat van de "mogelijk platte batterij" als ik met de verlichting op rijd. Maar tegen dan is dat misschien ook opgelost.

Misschien toch maar een plaatsje vrijhouden voor als ik in panne zou vallen onderweg.:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@Nero: een batterij met zonnepanelen die kan opladen al rijdend is de oplossing!!! :-))

S.

Link naar reactie

T was nie voor te lachen hoor, zoek maar eens op "Solar Supra Survival Kit". De naam past eigenlijk perfect bij de gs!! :-))

S.

Link naar reactie

"De Solar Mio is geschikt voor het laden van verschillende mobiele apparaten zoals GS(M)'en." Ze zijn zelf speciaal ontwikkeld voor GS'en! :)

Nee, ik vrees dat de oplaadcapaciteit "iets" te weinig is om als batterijlader voor GS'en te kunnen dienen. Het verbruik van een GSM en laptop is wat minder dan die van de verlichting van een GS. Ik vind trouwens geen gegevens van hoe zwaar de Solar Mio batterij is.

Maar ik denk dat we Raf zijnen topic hier aan't bevuilen zijn. Misschien een nieuwe topic opstarten?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Voorlopig hebben we nog niks georganiseerd ... dit is gewoon een rondvraag om eens te polsen hoe groot onze groep zou kunnen zijn en welke logistieke middelen er zullen moeten ingezet worden ... datums en concrete afspraken zullen er na onze eventuele samenkomst wel volgen ...

Ik moet zeggen dat het wel al goed begint te kriebelen ...

Ter info... binnen 4 dagen zal de officiële website online gaan :

http://www.vespaworlddays2010.com/

Link naar reactie

Dan kan best zijn Marc ... maar zo staat het op de site :-)

in de broncode ... want het is niet in alle schermresoluties zichtbaar..

4 dias para a abertura do website

/ days to website opening

het doet er niet toe ;-) we zien wel ... en het kriebeld even hard...

Link naar reactie

Beste vespisti, wij gaan met een 8 tal leden van VC Winterslag naar Fatima. Hotelkamers zijn al geboekt, vliegreis via Ryanair kan pas 6 maanden op voorhand. Wat het vervoer van de vespa's betreft zijn we er nog niet uit. Ik heb een aanhangwagen van 6mx2m op het oog, waar deze vlot in kunnen. We komen woensdag 30 juni aan en blijven tot maandag 5 juli. Indien we de vespa's tot ginder kunnen krijgen in een volle vrachtwagen zou dit nog beter zijn.

Groetjes, Johnny

Link naar reactie

Aan al de mensen die interesse hebben ,stuur eens uw email adres door naar mij,dan laten we iets weten wanneer we er over vergaderen,

@ De mannen van winterslag, misschien interessant om onze wespjes samen te vervoeren in een iets groter voertuig ,naargelang de hoeveelheid scooters die mee gaan.Stuur maar een pm,dan laten we wel iets weten , of als u een ander voorstel hebt is dat ook te bespreken .

groetjes Roufio&psycho

Link naar reactie

ik heb deze goed ontvangen,ik heb eventueel een opel vivaro met 9 zitplaatsen en een trekhaak om eventueel een grote aanhangwagen mee te nemen ,vooral interessant voor degene die bepaalde stukken willen rijden met de vespa,we spreken nog wel eens af.Laat maar iets weten of we samen iets kunnen doen.Naar ik lees gaan de meeste van uw club (Winterslag) met het vliegtuig,maar bij ons(vespaclub Gent) zouden de meeste opteren om eventueel in het zuiden een aantal stukken te rijden, en andere stukken de vespa's gewoon terug op te laden en verder te rijden,aangezien we 9 zitplaatsen hebben zouden we een aanhangwagen zoeken waar er minstens 9 op kunnen.

groetjes Raf

Link naar reactie

Hey Raf, ik heb vandaag enkele transporteurs aangeschreven om een prijs te maken voor een volle vrachtwagen. Bij ons opteren ze inderdaad om met het vliegtuig te reizen. De meesten hebben nog geen groot verlof. Ik zou dan met nog iemand de vespa's naar Fatima vervoeren met aanhangwagen. Maar indien we met voldoende zijn om een vrachtwagen vol te krijgen kies ik voor het laatste.

Wie kiest voor het laatste laat maar iets weten. Hoe meer kandidaten, hoe lager de prijs natuurlijk.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...