Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Laatste der SS'en


Laurus

Aanbevolen berichten

Ik heb een leuk vespaatje op de kop getikt, het betreft een Vespa SR50, opvolger van de SS50, met ook het zelfde blok als de laatste SS50's(V5SS2T)! Er zijn er maar 500 van gemaakt en het betreft hier nummer 274. Originele lak is er miss nog wel onder vandaan te toveren, die verschijnt namelijk op diverse punten. Ik heb het blokje al even horen lopen!

Wellicht dat ik hem in de toekomst is ga reviseren. Plannen zijn voorlopig om hem eerst maar is op motor(!)kenteken te zetten en wellicht het blokje bewaren en met een primavera blokje rijden.

image200j.jpg

image201.jpg

image202g.jpg

image203.jpg

image204d.jpg

Link naar reactie

Bedankt. Ja de meeste zijn verkocht in Duitsland maar het schijnt dat er ook wat in Oostenrijk zijn verkocht. In Duitsland hadden ze vroeger lichte motoren (eigenlijk opgevoerde brommers) en die waren blijkbaar populairder dan hier in Nederland. In Nederland zijn er ook wel wat van die opgevoerde brommers bekend, in Nederland had je bijvoorbeeld de V50s (V5SA1T) en daar zijn er wel wat van bekend op origineel Nederlands kenteken. Een V50s kan dus officieel ook niet op brommer kenteken!

Mijne stond trouwens al wel in Nederland, er is voor de kentekenplicht met een brommerplaatje mee gereden.

Link naar reactie

@MR160, thanks, die ene link had ik nog niet gezien!

@Josse, thanks, is zeker weer is wat anders.

Vanmiddag het blokje weer even horen lopen, viel alleen heel de tijd uit door te lange benzineslang, maar hij klinkt wel vet! Is niet toerenschuw zoals de grafiekjes in de test ook laten zien.

Link naar reactie

knappe scooter , als je hem ooit wegdoet stuur mij maar een mailtje.

groetjes Raf

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...