Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halloweenrit 2009


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

Liefde is... samen met je zoon een vespa een 5 kilometer bergop duwen.

Voor één maal (en dankzij Stijn) was ik eens op tijd! Het was een prachtige rit met soms hallucinante stadsbeelden. Een kleine 100 vespa's en 1 Heinkel die de binnenstad van Gent enkele uren mochten onveilig maken en dit onder toezicht van de "bereden politie"!

Veel bekende gezichten gezien, maar spijtig genoeg te weinig tijd gehad om met met iedereen een deftig klapken te doen.

Op de terugweg natuurlijk zonder benzine gevallen tussen Geraardsbergen en Edingen met het dichtsbijzijnde benzinestation op zo'n goede 10km. Dan maar te voet verder gegaan en onderweg aan elk huis gaan bellen, maar vreemd genoeg gingen de lichten dan plots uit en werd er niet open gedaan. Ten einde raad dan maar beginnnen liften. Toen we zowat de moed opgegeven hadden, stopt er toch wel een auto zeker! Meegereden naar Edingen om de camionette op te pikken en dan terug de vespa gaan opladen. Rond 1.30u zijn we dan eindelijk thuis geraakt.

Hartelijk dank aan de organisatoren voor deze (weeral) onvergetelijke rit. Chapeau!

Uw moegestreden, nero.

ps: Marckske, prachtige nachtfoto's!

Link naar reactie

Het was vreeeed wijs.

Zeer mooie rit door Gent.

Merci aan de politie van Gent, ze deden dat goed ! :-)

Nog eens mijn respect voor de organisatie. Je moet het maar doen.

Ik heb niet veel foto's genomen, teveel onder de indruk...

Misschien van mijn hoogtepunt in het gloazene stroatje.

Dan maar terstond lid gemaakt van VC Gent :-))

Hier nog een sfeerbeeldje aan het clublokaal, als afsluiterke

David

P1150870.jpg

Link naar reactie
Ik heb niet veel foto's genomen, teveel onder de indruk...Misschien van mijn hoogtepunt in het gloazene stroatje.

Da zal dan toch een vluggertje geweest zijn.:))

Nog een bedankje voor de mensen van Gent om al het lekkers voor, onderweg en na de rit.

@Michel en Kathy: de hotdogs gingen goed binnen!

@Marc: de soep was letterlijk en figuurlijk hartverwarmend...

De godendrank heb ik laten passeren wegens te riskant.

@David: prachtige foto's!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

De rit was zalig, wil nog eens Jean extra bedanken voor de soep en de hotdogs en De Pauw voor de heksendrank, het was allemaal heel lekkerrrrrrrrrr.

En Nero, hoe komt dat toch da ik daar niet van verschiet van u verhaal ;-)

Je komt zoveel tankstations tegen en toch blijven doorrijden haha

Maar ja, je zou Nero niet zijn moest je niks tegenkomen hé ;-)

Grtz Michel

Link naar reactie

Weeral eens een geslaagde rit (al zeg ik het zelf),Ik wil ook jean en zijn helpers bedanken voor zijn inzet bij het maken van de soep en hot-dogs.Tenslotte offer je een prachtige rit op om je club te helpen.Trouwens prachtige kostums en gezellig om zo bedient te worden.

Ook Luc onze hoofdsponsor bedankt voor de godendrank bij het vertrek.

**En niet vergeten alles was gratis zowel voor leden als voor niet leden.**

Groetjes Raf

Link naar reactie

het was me idd fantastisch die rit, ook de afsluiter was gezellig.

zo door den donkeren door Gent crossen, :)

chapeau voor de wegkapiteins, erg goed op elkaar ingespeeld en zo doorvlammen over die kasseikes, da moete durven :)

Link naar reactie

BEDANKT !!! Dat is het minste wat we kunnen zeggen tegen de 97 wespen welke present tekenden voor deze griezelrit.

Dank ook aan alle medewerkers die voor een veilige afloop zorgden, en aan degene die voor de catering zorgden.

Opmerkelijk is ook, dat we sinds het eind van de Halloweenrit en dit moment, we acht nieuwe leden konden bijschrijven welke nu ook al lid zijn voor 2010.

En, noteer alvast zondag 31 oktober 2010 voor de vijfde uitgave. Aangezien het dan een zondag betreft, gaan we de rit laten doorgaan in de late namiddag.

Foto's online later op de namiddag.

Link naar reactie

Gestart in gietende regen,maar eenmaal op weg naar Gent was het lekker vespaweer.

Plezant rijden in stad en die kleine straatjes die rood verlicht waren.

Lekkere soep en hotdog die smaakte op het einde van de rit.

En David,die kok had gezien ee daje 2 maal nun hotdog pakte,en hij kon ook nog eens goed brullen zulle,niet meer doen wije.

Jaja Marc,wat zei je alweer?Nieuwe snelle leden erbij,of wilde zeggen rappe?

Nogmaals bedankt.

Groetjes Lievin.

Link naar reactie

Ook van mijne kant aan organisatie en publiek, nen dikke merci!! Was weer vréé wijs... Doet deugd om nog eens te "verdwalen" in Gent!! :-)) Ben dan de nacht ook nog eens ingebold en ja hoor, ook het nachtleven is ook nog altijd de max...

En Nero, ik ga u voor uwe verjaardag azo een benzinemeterke kopen... Of misschien vergeet je daar dan naar te kijken... :-))

Tot binnenkort!!

S.

Link naar reactie

Weer mooi geweest, mooi weer geweest ! Na een wandelingetje van een kilometer in de goot van de R4 met een warmgelopen PX, toch aan de start kunnen verschijnen en genoten van alweer een fantastische rit.

La Gantoise, douze points !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...