Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halloweenrit 2009


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

Krijg steeds meer goesting, een slaapplaats is niet echt een probleem, ken er volk genoeg. Hélaas nog geen plaatsje om mijn vespa te zetten. En dat is wel belangrijk want zou dan ook meteen een stapke in de wereld willen zetten. ...alleen dat verkleden, Damn...

Link naar reactie

Wat is verkleden ... "what's in a name, that witch we call a rose, by any other name, would smell as sweet" (W.Shake..)

Nu nog een gesloten plaats om de wesp te stallen, want Gent kennende...en dan kom ik af. En nee...ik zet hem niet in de jeugdherberg of het formule 1 hotel.

Kortom ik ga verkleed als Pieter1 (mijn alter-ego), freaky genoeg (Pieter1 loves a curry !!!! ).

Cya :-)

P.S. en misschien wel met de pinkerhandschoenen...vréé wijs, wür.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Overmorgen gaan we proefrijden. We willen immers een veilige rit voor iedereen, want het is zaterdagavond en dan in volle stadscentrum met een 100 tal wespen. Gelukkig beschikken we over een ploeg hele goeie wegkapiteins en politiebegeleiding om ons door de kleinste straatjes te loodsen.

Link naar reactie

Tegen die tijd zal mijn wesp wel gewassen zijn :-)

Nog even met Grandsportlievin overleggen om samen te rijden en we zullen er ook zijn.

Gent in den doonkeur, ik zie er naar uit.

Groetjes,

David

Link naar reactie

@ RVD: Natuurlijk zie ik graag lampjes !!!

Die baan biedt trouwens alles wat een man verlangt:

* Bordelen

* Ferrari en Porsche garage

* Motowinkel

Wel een goede raad, hou je stuur goed vast ;-)

Link naar reactie

De route is proef gereden gisteren, met veel wind en regen als bondgenoot.

Het zal weer iets speciaals worden, geloof ons vrij.

Wie de Genste straten kent, weet waaraan te verwachten, maar de verse pompoensoep zal niet te versmaden zijn, tussen de Gentsche torens. En als toemaat hebben we ook gezorgd voor worsten met twee eindjes aan ... . dit voor wie het einde haalt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...