Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halloweenrit 2009


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

De griezelrit van het jaar door de Gentse binnenstad.

Vespa’s en rijders getooid in Halloweentenue.

En ook dit jaar zorgen weer twee superheksen op witte bezem en oranje punthoed er voor dat iedereen veilig door het zaterdagavondse stadsverkeer wordt geloodst.

Net als verleden jaar vertrekken we op vespaparking van De Pauw, met een pompoensoep-tussenstop op het Veerleplein en Gravensteen en nadien aankomst aan ons lokaal aan de Watersportbaan met een versnapering.

Verzamelen en vertrek : Parking vespa De Pauw, Zeeschipstraat 32 te Gent

VERTREK 19.30 STIPT

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Vespa Club Gent

Lokatie: Vespa De Pauw, Zeeschipstraat 32 te Gent

post-3628-13769184878782.png

Link naar reactie

Idem eigenlijk, wil graag meegaan ma tzal een beetje zowel van het weer als van de agenda afhangen, kzal wss ook moeten kiezen tussen deze rit en de off road rit van Lievin. Maar wat ik heb gehoord over deze rit is wel erg aanlokkelijk. Zou de pumpkin rider ook wel is willen zien :)

edit: off road rit is blijkbaar van nico, sorry nico :) (twas omdat lievin reclame kwam maken bij mij...)

Link naar reactie

mja pieter EVENTUEEL ga ik met de remork, tis da mijn vriendin last heeft van hare rug en niet zo lang op de wesp meekan. In dat geval kan je wesp mee op de remork...

Ma das onder voorbehoud want zelf zou ik liever heen rijden met de vespa.

Link naar reactie

Ik zal er ook zijn, heb mij ook al een slaapplaatsje gezocht want denk dak eens een nachtritje doen door Gent... Tot dan!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...