Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nu worden Vespa's toch wel echt duur ...


frutsab

Aanbevolen berichten

@EriX - dan loont het misschien wel om hem met de hand op te schuren ;-)

en welliswaar vierenhalf keer goedkoper maar den deze mag er ook wezen ... (van prijs bedoel ik dan)

http://cgi.ebay.it/_Moto-e-Scooter__Piaggio-Vespa-125-BACCHETTA-50_W0QQitemZ310166508935QQadiZ8062QQadnZMotoQ20eQ20ScooterQQcmdZViewItemQQptZMoto_e_Scooter?hash=item48375d5587&_trksid=p3286.c0.m14

van wie op dit forum is het citaat ook weer - "'t is wat de zot er voor geeft"

grts frutsab

Link naar reactie

misschien een schrijffout: 5.600,00 ipv 56.000,00 ;-)

die eerste is wel in mooie originele staat als je het mij vraagt

ps: ben je op zoek naar een oudje (vespa) ?

Link naar reactie

gcarlo (de verkoper) heeft nog veel meer leuk dingetjes; altijd duur, maar verder heeft niemand dat ouwe superbijzondere spul te koop; je zal er maar net voor in de markt zijn.

Je moet voor de gein z'n losse frames eens checken :)

Dat ding is misschien best duur, maar de conclusie is eerder dat wij ons geen o-lak 98 kunnen veroorloven, niet dat ie het niet waard is :)

Link naar reactie

De 1950 bacchetta is helemaal fout: verkeerde achterlicht, verkeerde lichtschakelaar. Aan de andere kant, als in ons Belgenland de PX-en collector items gaan worden , dan is de sky wel helemaal de limit.

De V98 komt regelmatig op ebay, staat niet in originele lak en is een serie 4, wel compleet. Die mens probeert hem gewoon te verkopen aan het dubbele van zijn prijs. Wat is daar nu verkeerd mee?

Link naar reactie

@rvd

volgens mij helemaal nx mis mee - het is, zijn en blijven alleen exuberante prijzen die -laten we stellen - enkele jaren geleden weinig of geen mensen hadden durven vragen noch geven

ik heb dit enkel gepost om aan te geven dat ook voor het werkmanstuigje van weleer een markt is ontstaan - en die zal ondanks welke crisis ook niet zo direct in elkaar stuiken

we kunnen dus nagaan wat menig forumganger hier dus reeds thuis heeft staan - en met respect

grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...