Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

ga eens informeren in Hever.

Papieren kunt ge ook via via wel in orde krijgen.

En als ge toch via via gaat, schrijf die 150 dan in als 125, dan kun je er met je rijbewijs B mee rijden.

En neen, je hoeft me geen private mail te sturen voor het adres van via via.

Link naar reactie

he Mich,daar hebt ge al spijt van zeker dat ge die vraag hier gesteld hebt :-))

Link naar reactie

Papieren erbij en perfect in orde??? De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik benieuwd hoeveel problemen je gaat hebben om die ingeschreven te krijgen en hoe lang het gaat duren voordat die scooter, die zogezegd perfect in orde is, het laat afweten...

Ik vrees dat we hier nog veel topics gaan zien verschijnen van Mich... :-(

Ik wist niet dat er een vespa club Kapellen is. ;-)

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

ow, kan je even in een notendop toelichten waar ik heb mis heb? Ik heb namelijk enkel maar ervaring met auto oldtimers en heb recent nog een amerikaanse vw splitbus ingeschreven en dat was dus piece of cake, gewoon naar de douane, 705je meepakken, (oldtimerkeuring) en platen afhalen, niks gva, niks attesten...

Wat moet er bij een moto die in principe geen gva nodig heeft, nog bijkomend gebeuren dan?

Link naar reactie

Dit topic heeft mijn speciale aandacht omdat ik vandaag toevallig een mail kreeg van een collega die in Bali op vakantie is. Ze hebben een 'Vespa restaurateur' ontmoet en wilden een mooie Vespa kopen. Prijs: 1800 euro (20 000 000 rp) en 250 euro transport naar Europa. Ze vroegen aan mij wat te doen... ...ik heb ze goede raad gegeven. Denk ik. Ze mochten voor mij wel wrakken meebrengen aan 250-350 euro 't stuk. Dan betaal ik 500 tot 600 euro voor een te restaureren Vespa. Ze moeten wel eerst foto's opsturen en zeker de officiële papieren hebben. Ik zie ook niet in waarom Erix zegt dat het onmogelijk is om zoiets officieel in te schrijven als ze van voor 1972 zijn. Normaal gezien heb je enkel de originele papieren en een verkoopfactuur nodig. Zorg wel dat het in het Engels is. Invoeren op die manier vanuit europese landen is geen probleem op die manier, maar misschien wel uit Azië? Laat eens weten Erix???? Een GVA is nodig vanaf 1972 (november of zo iets).

Link naar reactie

Ik zeg niet dat het onmogelijk is (alles is mogelijk via via), maar je moet soms uitkijken dat je een model neemt dat ook hier verkocht is, want anders kan je misschien wel eens problemen hebben (afhankelijk van humeur van meneer/mevrouw die op den DIV zit). Let op de misschien hé... :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...