Ga naar inhoud
Vespaforum.be

restauratie 90ss is klaar...


Didier Wesp

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Pieter

No offence,maar dit heeft niks met Jommeke te maken he..

Dit is ne 50 CC willen verkopen voor ne 90 SS!!

We hebben hier allemaal het project kunnen volgen van degene die deze scooter heeft gemaakt,waarvoor dikke RESPECT.

Deze kerel verkoopt deze nu weer verder,en zegt er NIET bij dat het geen originele SS is..

DAAAAAAAR gaat het om...al was deze scoot nu appelblauwzeegroen...da heeft er niks mee te maken..

Link naar reactie

Jama..jama...als ik een gerestaureerde (?), of nagemaakte scooter koop in de hogere prijsklasse zou ik er ook graag mee buitenkomen zenne. Als je die drie vernislaggen eraf moet prutsen om hem dan uitéén te moeten halen en volledig te laten herspuiten...Ik begrijp het wel zenne Cult, dat is zeker ook niet correct.

Link naar reactie
Voor ik helemaal uit mijn plaat ga; Didier Wespje is dezelfde persoon als Bollen Geoffrey?

dat vroeg ik me ook af! die persoon beweert zelfs het originele "inschrijvingsbewijs" te hebben (90SS) en dat de scooter op basis van het chassisnr is ingeschreven als een 50cc, dus dat er geen papieren van zijn?!

het zijn die dingen dat het voor liefhebbers onmogelijk maakt een originele scooter zonder papieren een nieuw leven te geven!

Link naar reactie
Pieter

No offence,maar dit heeft niks met Jommeke te maken he..

Dit is ne 50 CC willen verkopen voor ne 90 SS!!

We hebben hier allemaal het project kunnen volgen van degene die deze scooter heeft gemaakt,waarvoor dikke RESPECT.

Deze kerel verkoopt deze nu weer verder,en zegt er NIET bij dat het geen originele SS is..

DAAAAAAAR gaat het om...al was deze scoot nu appelblauwzeegroen...da heeft er niks mee te maken..

ik heb er altijd bijgezet dat het ne replica was, zoals ook te zien is op alle fotos hier.

hem heb hem tegen een goede prijs verkocht, maar ik heb er zelf ook zeeeer veel geld ingestoken, en veel werk aan gedaan. maar blijkbaar wil deze eigenaar er meer geld uit halen...

ik heb hem verkocht omdat ik ne gs op het oog heb...

ik heb deze persoon gistere ook meteen gemailt en gezegd dat hij "vergeten " was erbij te zetten da het ne replica was, en hij had et er gisere avnd toch bijgezet. maar nu dus niet meer blijkbaar..?

grtz

Link naar reactie
Voor ik helemaal uit mijn plaat ga; Didier Wespje is dezelfde persoon als Bollen Geoffrey?

Didier Wespje, ik dus heb hem 4 weken geleden verkocht, daar heb ik een verkoopovereenkomst van, en Geoffrey bollen heeft hem van mij afgekocht, die heeft ook de verkoopovereenkomst dus ik heb niks te maken met dit individu, enkel at hij mijn vespa heeft afgekocht tegen een bepaalde prijs.

grtz

Link naar reactie
@didier; ben blij dat je even opheldering komt brengen :)

ik heb hem opgemaakt, een snelle motor onder gezet, er zelf even mee rondgereden en toen verkocht omdat ik een farobasso op het oog had, maar toen ik de vespa verkocht had en ik de fb wilden gaan halen , was die net verkocht.. helaas jammer. nu heb ik een gs op het oog maar dat heeft niks te maken met dit topic

deze vespa is eerlijk verkocht aan Geoffrey en hij wil hem dus nu verderverkopen zo blijkt.

dus ik heb er niks mee temaken dat hij er blijkbaar winst wil op maken.

grtzz

Link naar reactie
Um, er staat toch bij dat het een replica is of zie ik het mis?

Ik heb didier ook eens gebeld enkele weken terug en hij vroeg er ook 5000euro

voor dus ik denk niet dat hij voor veel minder verkocht is geweest..

Tegenwoordig vraag je toch wat je er zelf voor wilt

4500euro was mijn vraagprijs.

en ik heb nog een deel afgedaan.

grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...