Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Adressen poedercoating gezocht


EriX

Aanbevolen berichten

Weet er hier iemand een goed en betaalbaar adres/bedrijf die ervaring heeft met het poederlakken van vespa's en/of lambretta's?

Heeft er iemand ook enig idee van richtprijzen (met of zonder voorbehandeling zoals laswerk, zandstralen,...).

Liefst in de regio Antwerpen, tenzij het echt een 'topper' is. ;-)

Merci.

Link naar reactie

Van gils in wuustwezel, vlak voor de grens met Holland. Bredabaan 51. Mijn Lambretta daar laten zandstralen en primer, was 300€ wel goed gedaan, Ze vroegen nog eens 150 tot 200€ voor de lak maar ik had al iemand anders voor de lak. Ze doen ook poederlakken. Ik weet niet of ze voorbereidend werk doen.

Link naar reactie

stonden er geen adressen bij oude topics ?

alternatieve wrdn : powdercoating, poederlakken

wat resultaten na wat googlen : (geen ervaring mee)

- www.poederlakken.be

- Alcoat

Kelbergenstraat 1

3290 Schaffen tel.013334143

- Poederlakkerij Willy Weyns

Wouwerstraat 45A

2220 Heist-Op-Den-Berg

015 24 99 01

OF:

Plastimetal NV

Industriepark A 51A

2220 Heist-Op-Den-Berg

015 24 93 18

Is wel iets duurder dan weyns, maar beter in zijn afspraken ivm wachttijd.

- brinkmans in riemst

- http://www.poederlakkerij.be/wie%20zijn%20we.htm

- VABO

Industrieweg 1020

Herk-De-Stad

013-55 15 15

- RAL in eeklo

- Bendec in Hechtel.

- in Hoboken heb je de firma J & P De Groof (Smallandlaan in Hoboken). Ze doen zowel nat- als poederlakken. Zij werken zeer goed, zeer professioneel.

In Deurne is er Industrial Mancraft, in de Tweemontstraat. Deze firma gaat je ook met veel plezier helpen, de eigenaar knapt Engelse old-timers op.

tip gevonden ergens :

Overal waar een bout in moet, moet je een boutje indraaien dat je achteraf kan weggooien.

Grotere gaten (balhoofd e.d.) moet je ook dichtmaken, bv. met twee grote "rondellen" of stukken ijzer die je met een draadstang vasthoudt.

Poederlakken lakt alles! En alle gaten lopen vol en toe, niet beschermde schroefdraad wordt redelijk totaal onbruikbaar...

Succes.

Link naar reactie

ja erix hier een topper ,zandstralen en lakken in ral kleur of structuur,200 euro

van lierde bvba wetteren,laat maar iets weten ,ook rekjes 20 euro stralen en lakken

groetjes Raf

Link naar reactie

@ Josse:

Googlen kan ik ook maar ik vroeg duidelijk naar bedrijven die ervaring hebben met scooters. Ik ga er dus vanuit dat alle voorbeelden die je geeft geen specifieke ervaringen hebben met scooters, behalve dan misschien die ene die ook Engelse oldtimers doet.

Dat van die gaten dicht maken had ik ondertussen ook al via via vernomen, maar toch bedankt om hier nog eens op te wijzen. Zo weten anderen, die misschien hun scooter willen laten poederlakken, ook ineens waar ze aan beginnen.

@ Roufio

We spreken wel eens af i.v.m. dat topadreske van u. Het is pas voor in oktober (of zelfs later).

Kan die persoon ook kleine laswerkjes uitvoeren (scheurtjes lassen en gaten opvullen) na het zandstralen of moet ik daar dan ergens anders voor zijn?

Link naar reactie

@Erix,ja ze kunnen daar alles doen, is tevens een construktiebedrijf dus lassen is geen probleem,

groetjes Raf

Link naar reactie

@ Roufio:

Het wordt steeds interessanter! ;-)

Hebben die ook ervaring met scooters (lambretta en/of vespa)?

@ Vespista

Hoe zit dat met uwen overbuur? Kan je me daar meer info over geven want dat is vlakbij hé (ik weet daar wel geen bedrijfje zijn). ;-)

Link naar reactie

Erik ik heb al een primavera gezien die daar door Raf laten doen is gezien ... en ik moet zeggen dik ok

... zelf heb ik ook redelijk goeie ervaringen met "Van Zele" in Zele ...

Maar ik zou toch eens met Raf klappen :-) ...

Link naar reactie

@erix

ze hebben er al een aantal gedaan voor mij en voor doc,ook al een aantal rekjes laten lakken en alles altijd perfekt,is trouwens een sponsor van vespaclub gent en daardoor 10% korting met clubkaart

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...