Ga naar inhoud
Vespaforum.be

moppen


allogio

Aanbevolen berichten

Wat is de gelijkenis tussen een vrouw en een vespa ?

hahaha... Jeansprint kan je het antwoord geven :-)

Link naar reactie

De zoon des huizes komt binnen bij zijn ouders en zegt: “Ik heb voor de 1e keer seks gehad gisteren.”

De moeder wil er niets mee te maken hebben en gaat weg. De vader is nieuwsgierig en vraagt: “Was het lekker?”

De zoon zegt daarop nog nooit zoiets lekkers te hebben gevoeld, en de vader is trots op zijn jochie van 16. Vader beloofd de zoon dat hij de Vespa krijgt waar hij al zo lang om gevraagd heeft maar dat hij nog even moet wachten tot zijn salaris gestort is en dat kan nog n weekje duren.

Waarop de zoon antwoordt: ‘Is niet erg, pa, ik kan voorlopig toch niet zitten.”

Link naar reactie

ne gast krijgt de GS van zijne bompa en die GS daar is hij al lang zot van ,maar er is wel 1 punt hij moet hem goe behandelen ,zoals als het regent het zadel insmeren met vaseline

op een dag wordt hij voor de eerste keer uitgenodigd om te eten bij zijn toekomstige,alles verloopt vlot tot plots die vader zegt wie nu nog spreekt doet de afwas dus ineens is alles daar stil, en dit duurt zo al een uurtje en ineens denkt die kerel dit is wel de moment om die van ons hier is goe te pakken dus hij doet dit en de ouders blijven stil en kijken gewoon toe, na zo weer een half uur denkt die kerel eigenlijk is die haar zus ook ni mis en denkt ik pak die ook eens en zo gebeurt dit ook zonder enige reactie van zijn tafelgenoten ,weer een half uur later denkt hij eigenlijk is die moeder voor hare leeftijd ook ni mis en begint ook met haar een nummertje weer zonder reactie , na zo een 15 min ziet hij ineens dat het begint te regenen en haalt uit zijn vest het potje vaseline en ineens roept die vader " OK IK DOE DIE AFWAS WEL "

grtz sidvespa

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

kreeg deze van mijn vriendin ;-( (niet meteen vespageralateerd maar kom)

"La premiere coquille protectrice des testicules a été utilisée au Hockey en 1874, et le premier casque protecteur, en 1974.

Il a donc fallu 100 ans aux hommes pour comprendre que le cerveau aussi est important."

Link naar reactie

zegt de dochter tot haar pa , pa incest wa is da eigelijk , zwijgt en zuig voort zegt pa

Link naar reactie

stop er ééntje met zijn vespa aan een benzinestation,

voor mij een glaasje naft a.u.b, wat kan ik hier nu aan verdienen zegt de pomphouder maar geeft toch het glaasje naft, en ook een vingerhoedje olie a.u.b zegt de vesparijder, wat kan ik hier nu aan verdienen zegt de pomphouder en wil je misschien ook nog dat ik in je banden prot? :-)

Link naar reactie
vespa en vrouwen - allebei ferme billen - puffen en hijgen allebei regelmatig - kosten allebei handenvol geld ...

volgens mij hier ooit ergens een heel lijstje door iemand geplaatst - kan het ni direct vinden

grts frutsab

Vespa en mannen...sputteren altijd tegen als er actie moet zijn...puffen en hijgen even veel...en kosten misschien ni zoveel geld maar wel duizend keer meer energie...

Link naar reactie

Een boerenzoon van 35 heeft nog nooit seks gehad. Zowel moeder als vader vinden dat het hoog tijd is dat daar verandering in komt. Zodoende staat vader op een zaterdag met de zoon in een huisje van vertier. Vader kiest voor zijn zoon een dame en stuurt hem ermee naar boven. Eenmaal boven begint de dame zich van haar overbodige kledij te ontdoen en gaat naakt op de zoon af. Die is echter doodsbang van al het vrouwelijk naakt en springt zonder na te denken door het raam. Recht de beerput in! Niet goed wetende hoe hij eruit moet geraken roept deze op zijn vader.

Pa !! Pa !! Ik zit in de stront ! Waarop de vader terugroept. Draai ze dan om!!!

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...