Ga naar inhoud
Vespaforum.be

probleempje met rubrieken


JohanR

Aanbevolen berichten

Euh... Nog een probleempje voor in de toekomst:

Fototjes hebben een vaste grote, ik dacht 640px breed ofzoiets. Kan dit variabel gemaakt worden met een maximum breedte ofzo?

Met dank hiervoor aan Mgent die dit het eerst had opgemerkt in een andere thread ;-)

Link naar reactie

misschien domme opmerking en doe ik iets verkeerd maar ...

telkens ik alle nieuwe of geupdate topics heb gelezen klik ik "mark all topics read" aan - wanneer ik tijdje nadien terug nakijk of er nieuwe zaken gepost zijn krijg ik geen gele ster meer te zien in de specifieke rubrieken

ik moet dus telkens rekening houden met de tijd die vermeld staat sinds een nieuw bericht werd gepost sinds mijn laatste bezoek

grts frutsab

Link naar reactie

In de Tracker, zou 'Forum Onderwerp' niet vervangen kunnen worden door [Naam van het forum waarin gepost is] - zo is het een stuk makkelijker bijhouden wat je wel/niet hoeft aan te klikken (in mijn geval hoef ik niets in de Moderne Vespa hoek te lezen bijvoorbeeld).

Daarbij; Forum Onderwerp komt nogal veel terug: meer dan Blog Post of Link ofzo :)

Link naar reactie

ahja, ik zie

eens kijken of dat kan aangepast worden

we zitten wat met de erfenis van de oude "blog + forum" software

deze versie is een tussenin versie waarin het belangrijkste was om de sfotware te updaten en te verhuizen (wat nog steeds lopende is)

v4 zal zich toespitsen op layout, beter geïntegreerde functies en meer interactie - ook tussen gebruikers... volgens wat ik begrepen heb van jurgen's uitleg

Link naar reactie

Zou het ook mogelijk zijn om terug de functie "Berichten sinds laatste bezoek bekijken" weer in werking te stellen? Vind het nogal vervelend om alle topics te openen waar iets nieuws is gepost. Met die functie heb je eeneens alle laatste nieuwe berichten zonder elk topic te moeten openen.

Mercikes alvast hé

Grtz Michel

Link naar reactie

@fooraapje: ik denk dat ik het snap:

op tracker hebt ge een overzicht van de topics waar een nieuwe comment op gepost is, maar ge hebt geen overzicht van de comments zelves?

ik heb de comments voorlopig op dezelfde pagina ondergebracht op de rechterbalk

voorlopig voorlopig...

@jef___vb en frutsab: inderdaad, ik moet is kijken of de functie gewoon anders is of anders het simpelweg niet werkt en opnieuw moet worden gedaan...

Link naar reactie

Ik heb mijn profielfoto opnieuw moeten inladen. Het valt ook op dat er zo weinig foto's van anderen in hun profiel zitten. Kan het zijn dat die niet overgeladen zijn en iederen ze zelf opnieuw dient in te laden? Indien ja, (indien nee ook) bij deze oproep voor profielfoto's, altijd leuk om te zien met welk scheurijzer je te doen hebt... thks!

Link naar reactie

wanneer ik inlog en klik op een van de fora kom ik regelmatig op een (zeer lang geleden geposte) comment van iemand - het is dan onmogelijk om naar de meest recente rubriek te klikken - ik moet dan volledig sluiten en terug openen

anderzijds verschijnen er ook niet steeds gele sterren bij rubrieken waarop nieuwe posts zijn geplaatst

houdt het ene met het andere verband ?

grts frutsab

Link naar reactie

ok, net ingelogd als andere gebruiker en gemerkt wat je bedoelt met de pagina 1... als je op een forum binnekomt, en dan op de 'pager' op pagina twee klikt, en daarna vanaf pagina 2 terug op de pagina 1 link klikt, raak je vast op pagina 2...

aan bezig

Link naar reactie

ik heb momenteel het probleem dat alles blijft hangen na het antwoorden op een topic. hij post wel maar ipv terug te keren blijft hij vastzitten met enkel de hoofding en het wwwho's online gedelte op het scherm.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...