Ga naar inhoud
Vespaforum.be

probleempje met rubrieken


JohanR

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

merci!

de layout is de standaard layout en is iets waar nog serieus aan gewerkt gaat worden, maar later (in versie 4, dit is versie 3 en een half om zeggens).

de volgende stappen zijn de uiteindelijke beslissing van een nieuwe host, verhuis naar die nieuwe host en eens dat gedaan is, toepassen van forum v4 - wat betekent nieuwe opties en layout.

Link naar reactie

dat zou nu terug moeten mogelijk zijn.

de locatie van de edit button is net boven de hoofdpost titel (ik weet het, niet evident allemaal en dan nog is in 't engels ook, maar voor vandaag moeten we het ermee doen)

Link naar reactie

Help! Ik kan niet meer inloggen als "nero". Blijkbaar is mijn emailadres gekoppeld aan een andere gebruiksnaam. Kan dit in orde worden gebracht? Groetjes, nero, euhh, rossen.

Link naar reactie

Er staan geen foto's niet meer in de gebruikerslijst en deze staat ook niet alfabetisch , is dat normaal of is deze nog in wording . Ik heb ook van paswoord moeten veranderen want het oude deed het niet meer . Zal deze nieuwe lay-out wel gewoon worden omndanks mijn al wat gevorderde leeftijd.( hihihi)

Link naar reactie

voor morgen:

  • foto's in de gebruikerslijst (avatars) en zoekbare lijst

paswoord veranderen: dit want de encryptie is anders op dit systeem, wij kunnen de paswoorden ook niet zien of kopieren, dus vraagt het systeem een nieuw paswoord

layout: evolueert nog gedurende de komende dagen, hangt wat af van hoeveel werk er is op het werk ;-)
Link naar reactie

Euh... Mogen we nu al commentaar geven?

Het lijkt mij dat de FAQ vroeger veel meer vragen bevatte?

Voor de rest: de layout is inderdaad heel basic, ik persoonlijk vind het ergerlijk dat klein berichtjes veel plaats in de hoogte innemen. Zou het kunnen om ook meer plaats te voorzien in de breedte om fotokes te kunnen weergeven, misschien door die balk vooraan weg te werken?

Voila, meer commentaar voor de Admins na een beetje werk!

Keep it up ;-)

Allee, het werk he ;-)

Link naar reactie

@nero:

  • rossen is verwijderd, probeer is in te loggen met nero nu :-)

@Phille:

  • jeej!

@smitspieterke:

@Tleilax:

  • FAQs staan allemaal terug nu
  • de groene rechterkolom is verdwenen, de lichtblauwe linkerbalk zal één dezer ook verdwijnen

@Quick:

  • gebruikerslijst: staat er terug, alfabetisch. foto's/avatars zullen even moeten wachten.

@ allemaal:

  • geef gerust commentaar, we zijn nog wel bezig maar feedback is welkom!
Link naar reactie

ik vind het allemaal minder gemakkelijk om een topic door te lezen met al die grote losse kaders...

en terug gaan naar de overzichten (van geposte topics) van een rubriek lukt mij ook niet?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...