Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Paasmaandagrit SC Primavera


jeansprint

Aanbevolen berichten

Hallo, het is misschien nog een beetje vroeg, maar ik wou toch al meegeven dat SC Primavera zoals steeds zijn seizoen-start neemt op Paasmaandag. Dus onze wereldvermaarde rit zal doorgaan op maandag 13 april, we verzamelen op de Grote Markt van Tienen om 12u en vertrekken stip om 13u voor een ritje van ongeveer 50 kilometer. Ik kan alleen maar hopen dat het beter weer is dan vorig jaar en dat we veel scooteristen mogen verwelkomen!

Dus allen op post Paasmaandag 13 april om 12u op de Grote Markt van Tienen!

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: SC Primavera

Lokatie: Grote Markt, Tienen

Link naar reactie
Allé Gio, ne "facteur" die is toch geoefend in zo'n weer !!

Heb nog een busje GT7 voor jou & Joene opzij gehouden !

Nu nog tot het Leuvense geraken (of met de post !! Haha !!).

Hey Bart, wel da vind ik nu eens echt sympathiek seh :-)

Ik heb er anders ook wel een ritje voor over naar Halle ?

(ben zondag heerlijk door BXL gereden op weg naar Wieze, die tunnels blijven toch de max zenne)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Hallo iedereen...

Het komt steeds dichterbij! Nog een paar keer slapen en de Paasmaandag-rit van 13 april is een feit. Voor wie het nog niet moest weten, we verzamelen op de Grote Markt van Tienen om 12u en starten stipt om 13u voor een ritje van een 60tal kilometers. Afhankelijk van de hoeveelheid scooteristen die zullen present zijn wordt er gestopt in Kortenaken voor een korte drank-pauze. Ik denk er eveneens aan om te eindigen op de Veemarkt in Tienen, daar kunnen dus pot en pint nog wat napraten over de verreden rit!

Dus allen aanwezig met opgeblonken scooter, gelieve eveneens de zondagse helm en een goed humeur niet te vergeten. De groeten uit Tienen, Jeanke Sprint!

Link naar reactie

ja, ne mega vette coole VBA gekregen van ne moat :-)

(ik mag haar houden, hij moet ze nie meer terug hebben naar't schijnt)

Link naar reactie

heb gewoon ter info even wat tijd en afstanden berekend via michelin (vanuit antwerpen - linkeroever)tot grote markt tienen

via mechelen en leuven - 73 km en circa 1.36 uur - (hier zitten wel 21 km autostrade inbegrepen !)

via lier en aarschot - 70 km en circa 2 uur - (zonder autostrade)

ik heb geen idee van de tijd wanneer het traject antwerpen - mechelen via de oude baan wordt gereden

@joene - ik zal aan mijn madam plechtige beloftes moeten maken want er stond reeds een andere uitstap gepland ;-)

grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...