Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe aanwist GT 125 1965


renoretro

Aanbevolen berichten

nieuwe aanwinst een GT 125 van 1965.

is om zo te laten,dus gene restauratie.

klik op de link om de foto's te zien.

Vgr nico

http://renoretroforum.yourbb.be/viewtopic.php?f=22&t=18

Link naar reactie

Knap ding Nico, is van hetzelfde bouwjaar als m'n Sprint, en als ik me niet vergis is een GT identiek aan een Sprint behalve de cilinderinhoud.

Dan kan ik in de toekomst komen spieken, om m'n Sprint te monteren.

Heeft deze ook een fourche met 2 tapgaten om het spatbord te bevestigen zoals mijn Sprint?

Link naar reactie

Bedankt mannen,ja ik vrees er ook voor dat ik er eerst wel eens tijdje mee zal rondbollen.

Mocht ik nog iets vinden dat voor de vrouw toch leuker zou zijn,dan geef ik de geinterresseerden een pm.

Maar voorlopig blijft hij mooi staan.

Vgr nico

Link naar reactie
Bedankt mannen,ja ik vrees er ook voor dat ik er eerst wel eens tijdje mee zal rondbollen.

Mocht ik nog iets vinden dat voor de vrouw toch leuker zou zijn,dan geef ik de geinterresseerden een pm.

Maar voorlopig blijft hij mooi staan.

Vgr nico

Hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa, ik wist het ! Zo'n prachtig model "voor de vrouw",

amehoelaaaaaaaaa !!

Ik ga hier ten huize dat excuus ook eens uitproberen ! Aiaiaiaiai !!

Link naar reactie

soms lukt het ;)

Link naar reactie

'k zou graag op cursus komen - "hoe leer ik tegen mijn vrouw liegen in 6 lessen"

hier bij ons mag niks meer in huis komen of 't is voor haar claimt mijn vrouw - en een extra haardroger voor haar en een extra oldie-vespa voor mij zag ze ook al ni zitten ...

grts frutsab

Link naar reactie
Lang leve de GT! Knap Nico, vergeet mij ook niet op het lijstje te zetten als je hem verkoopt...

@Frutsab: liegen klinkt zo grof.

"De waarheid in uw voordeel vertellen" klinkt beter.

das inderdaad waar - ik neem dan ook mijn woorden terug en pas ze aan volgens jouw raadgevingen - maar mijn taalgebruik kwam er alleen maar doordat ik geen tweede vespa mag aanschaffen zoals een heleboel onder jullie

;-)

grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...